Graviditet - snowboard

Jeg hadde IKKE stått. Jeg klarer meg fint 1 sesong uten snowboard. Ja jeg savner å "fly" gjennom puddersnøen osv. Men jeg klarer fint å styre meg. Skulle gjerne spent på meg skøytene også, men jeg tar ikke den risikoen, da jeg kommer til å hate meg selv om noe skulle skje i bakken eller på isen. MANGE idioter i slalombakken. Får heller glede med ekstra mye til neste vinter.

Fotball og håndball er langt unna det som anbefales å bedrive ved graviditet.

Jeg hadde ikke gjort det. Av samme gunn som at jeg ikke red under svangerskapet. Ved kraftig fall, kan morkaken løsne og jeg hadde ikke klart å leve med at jeg tok den sjansen dersom det verste skulle skje. Skal man følge anbefalingene, så er nok de mest vanlig anbefalingene å ikke ri, kjøre slalom, spille ballspill, drive med kampsport osv.

Nå er jeg en veldig føre-var-person da, så det er mye jeg ikke ville ha gjort[;)]

Hadde hørt på legen jeg...[:)]

Er du frisk og rask så hvorfor ikke...

Så lenge du tar det med ro, med tanke på fall...Da er det ikke fullt så bra..[:-]

Kos deg i bakken..[:)]

Eg var helt tidlig i graviditeten. Før eg var 12 uker. Gikk helt fint [:D]

Jeg og elsker snowboard! Jeg stod da jeg var gravid med lillemann, men det var på slutten av sesongen. Droppet å hoppe og kjørte forsiktig, så jeg ikke skulle få noen skikkelige tryningser. Har kjøpt i mange, mange år men uhell kan jo skje [:)] I år kjøper jeg ikke sesongkort, men kommer nok til å ta en par turer i løpet av sesongen. Bruker selvfølgelig sunn fornuft[:)]

Jeg hadde klart meg en vinter uten å dra i bakken, mtp på hva som KAN skje[;)]

jeg hadde gjort det viss jeg "bare" var 21 uker og ikke prøvde å sette nye rekorder.

Det blir nok et par turer før magen blir i veien ja [:)] Jeg har såpass kontroll at jeg er veldig sikker på min egen kjøring, og jeg tar det helt med ro så det ikke skjer noe uhell. Selvfølgelig kan jeg ikke være sikker på andres kjøring (som man ikke kan noen andre plass heller, f.eks i trafikken) - men jeg holder meg som oftest utenfor løypa, og der er det ikke så mange tullinger, så sjansen for å bli rent ned at andre er også veldig veldig liten [8D]

Jeg er frisk og rask, bortsett fra svangerskapskvalmen, så det skal nok gå fint [:)]

Back
Topp