Graviditet og ferie

Jeg bor i Nederland nå og skal hjem en tur neste uke (hurra!:D), men noen av dere sier man helst skal fly langtur en gang ila graviditeten. Er 1.5t t/r langtur? For jeg skal nemlig hjem i slutten av september og. Hadde virkelig håpa å slippe bilkjøring i 13t hver vei før te jul.. haha! ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

1,5t er kort tur vil jeg si! :) tror ikke jeg ville bekymret med i hele tatt :) har faktisk aldri hørt den "regelen" før..:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg reiste da både til London og Island forrige gang jeg var gravid:) London dro jeg til når jeg var 31 uker på vei:) fikk godkjennelse av jm og lege, selvom jeg gikk på blodfortynnende:) Bare ha på støttestrømper og opp å gå i løpet av turen:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Hadde ikke hørt det selv, fikk litt noia! :p Ja, jeg har alt tenkt på støttestrømper og å reise meg ila flyturen, så da satser vi på at det går bra ;) Takk! :D

Hadde ikke hørt det selv, fikk litt noia! :p Ja, jeg har alt tenkt på støttestrømper og å reise meg ila flyturen, så da satser vi på at det går bra ;) Takk! :D
Ja når jeg tenker meg om var jeg både i Polen og Nice iløpet av forrige graviditet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp