Travel.mamma
Ønsker så sårt nr.2
På mandag var jeg hos legen og der ble det fastslått at jeg var gravid, tidlig , altså 4 uker på vei, men testen viste absolutt positiv. Legen tok det med knusende ro og mente dette skulle gå bare fint..
Jeg har vært opp og ned hormonelt , men føler meg vel mest irritert enn noe annet.
I går fikk jeg over meg at jeg bare MÅTTE ta en ny test... for å få det bekreftet eller noe., aner ikke hvorfor, bare MÅTTE.
Så jeg tok en test og streken var nermest usynlig...
Er det en SA under veis nå?!
Vi var begge så enormt glade når testen var positiv og jubla som bare det.
Men nå kjenner jeg meg trist og gravid.....
Han derimot er fortsatt ved godt mot og mener det er noe feil med testen.
Tenker man bare må vente å se hva som skjer,.. Håper bare jeg slipper utskraping..
Graviditet er skummelt.... man vil ha kontroll og vite at alt er bra, men man skal vel stole på kroppen og magefølelsen tenker jeg... så da får jeg bare vente til knøttet finner veien ut, slik at vi kan prøve på nytt...
Jeg har vært opp og ned hormonelt , men føler meg vel mest irritert enn noe annet.
I går fikk jeg over meg at jeg bare MÅTTE ta en ny test... for å få det bekreftet eller noe., aner ikke hvorfor, bare MÅTTE.
Så jeg tok en test og streken var nermest usynlig...
Er det en SA under veis nå?!
Vi var begge så enormt glade når testen var positiv og jubla som bare det.
Men nå kjenner jeg meg trist og gravid.....
Han derimot er fortsatt ved godt mot og mener det er noe feil med testen.
Tenker man bare må vente å se hva som skjer,.. Håper bare jeg slipper utskraping..
Graviditet er skummelt.... man vil ha kontroll og vite at alt er bra, men man skal vel stole på kroppen og magefølelsen tenker jeg... så da får jeg bare vente til knøttet finner veien ut, slik at vi kan prøve på nytt...