Gravidglød...

Gravidglød my ass! Eneste som skinner her i gården er kvisene som stadig popper opp og håret som blir fettete fordi det er et ork å dusje!:p

Nå er jeg i uke 17 og ingen glød enda gitt... Går fortsatt å venter i spenningen men håpet forsvinner gradvis. Her er jeg blek, fått uren hud, oppblåst, og ringer under øynene, på tross av at jeg føler at jeg ikke gjør stort annet enn å sove om dagen. Jeg er sikker på at noen får denne berømte gløden, og heldige er de men jeg tror dessverre ikke at jeg er en av de...

Jeg hadde null "glød," bare et grønt blekt skjær fra hyperemesis, en lettere blå-hvit tone fra lavt blodtrykk og en ande-lignende gange fra bekkenløsningen. :laughing002

Sier som dere andre her...ikke mye glød her i gården. Føler meg skikkelig blærk! Trodde nå når jeg var kommet til uke 17 så skulle det bli bedre men er langt i fra bedre.
Så er spent på om den noen gang kommer :knegg:
Har hørt at hvis man venter jente så tar babyen i magen fra deg skjønnheten og hvis man venter gutt så føler man seg så flott :D Kanskje vi alle venter jente siden alle føler seg blærk :knegg:

Jeg har INGEN glød. Straks i uke 17 og ser ikke ut. Masse kviser (pleier å ha ganske så ren hud til vanlig), sliten, bleik osv.
Og jeg venter gutt...

Lest flere steder at 2 trimester er den gyldne perioden. Der man føler seg så flott og sprek osv. Kan ikke si at jeg føler meg sånn helt enda akkurat...

Enda ingen "glød" nei! :p Føler meg mye bedre, men likbleik og dvask i kroppen pga av oppblåst og ALLE blodårene mine synes! :o Kan se de nedover armene og på magen til og med. Skjønner at det pumper litt ekstra da..

Har ei på jobben som er 8 uker lenger enn meg og hun ser fantastisk ut! Har en mye finere hud enn føl og så og si stråler :) Får håper vi er så heldige om noen uker og! :)

Back
Topp