Gravidglød...

Bleik med lite ansiktsmimikk (prøver å ikke spy) er tilbakemeldingene her :p tror gløden kommer i 2 trimester, viss den dukker opp i det hele tatt

Før jeg ble gravid har jeg hørt alle snakke så mye om denne "gløden" folk får når de er gravide! :p Noen som føler at de har den?

Jeg sitter å lurer på når den liksom dukker opp for meg føler meg dvask, bleik og oppblåst med tørt og sprøtt hår og utrolig lite energi! :p Veldig glad for å være gravid og tar de plagene som kommer,e føler foreløpig at gravidgløden er oppskrytt! :D

Hehe, godt skrevet:) Her føler absolutt ikke at jeg har noen glød, tvert imot. Blek, mørke ringer under øyne, småkviser og oppblåst. Fikk høre at jeg hadde glød under første svangerskap, men det var vel først i uke 20 når kvalmen var borte :)

Merker ikke stort mye til gløden enda, lite matlyst, småkvalm hele tiden (men ingen oppkast enda) sliten og trøtt. Satser på at gløden kommer snikanes sånn plutselig og sier hei hei =D

Så godt å ikke være alene om å føle seg ufresh og dårlig... :p Ikke det at jeg ikke vil være gravid, men skulle gjerne vært litt mer opplagt. ;) Vi får satse på at 2 trimester blir bedre! :)

Jeg føler ikke noen gravidglød! Stadig dukker det opp nye kviser.... er blek... det er ingen klær jeg føler meg komfortable med nå, alt strammer... orker ikke å sminke meg særlig... :wacky:

Får satse på den kommer etterhvert! :D

Det er ekstremt lite glød her for å si det sånn. Som flere andre satser jeg på at det kommer i andre trimester. :)

Når jeg tenker over det så gløder jeg ikke fremdeles, men huden er ganske så fin i forhold til hva den pleier. Men fortsatt bleik osv

Altså... jeg ble nesten litt forbanna da sjefen sa til meg her en dag at det strålte av meg. Typisk sånn gravidglød, sa hun. Ja jøss! Men hodepine fra en annen verden, kvalme og skikkelig forkjøla kjente jeg virkelig at hun måtte jo mene det hu sa!! Alle og enhver skjønner vel at det bare er tull. Det finnes jo ikke så mye som en gnist her! Langt ifra en glød!

Gubben sier hele tiden at jeg ser så sur ut. Det er fordi jeg konsentrerer meg om å ikke kaste opp over han. Ikke mye sjarmerende glød her, nei.

Den gløden tror jeg ikke dukker opp her får håpe noen andre får litt ekstra mye, føler meg litt snytt. Blir et dvaskt, kvisete hud og sprøtt hår svangerskap det her! Helt uthula i ansiktet men regner med det retter seg raskt nå som apetitten er kommet tilbake. Ei venninna kunne konstantere at jeg var blitt så tynn og fin nå.. jobber med sommerkroppen svarte jeg da.. :angelic: gleder meg til å kunne si noe! :)

Hehe...! :p Ikke vondt ment, men men det godt å ikke være alene med disse plagene! :p Nå begynner i hvert fall trøttheten og oppblåst heten og gi seg litt i det minste... ;) Men ikke noe mere glød av den grunn!

Føler meg så forbasket slapp og sjikkelig dvask og ekkel :P
Men faktisk så føler jeg at jeg har en glød i ansiktet.. litt mer fotogen på en måte :P hehe!
Selfies here i come :dance018

Gravidglød er oppskrytt! Kvalm og j*£#€lig, har ikkje dusja på ei veke snart, fett hår, dau hud i ansiktet, joda...kjempegreier!

Back
Topp