Gravidglød...

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Før jeg ble gravid har jeg hørt alle snakke så mye om denne "gløden" folk får når de er gravide! :p Noen som føler at de har den?

Jeg sitter å lurer på når den liksom dukker opp for meg føler meg dvask, bleik og oppblåst med tørt og sprøtt hår og utrolig lite energi! :p Veldig glad for å være gravid og tar de plagene som kommer,e føler foreløpig at gravidgløden er oppskrytt! :D

Så langt derifra! Haha, føler meg slapp, blek, oppblåst, har store handleposer under øynene og porete og uren hud i ansikt :p

912568ac2e4ffa0260e6dbadddd2cee2.jpg

Så langt derifra! Haha, føler meg slapp, blek, oppblåst, har store handleposer under øynene og porete og uren hud i ansikt :p
Det blir nok etter uke 12 tenker jeg :-) Her er det minus glød nå !

Så godt det ikke bare er meg! ;) Minus glød er sant! Føler meg så sexy med den største joggebuksa og håret til alle kanter fordi jeg prøver å samle nok energi til å dusje! :p

Ikke mye glød her for å si det sånn ......... Blek og uren hud... Kanskje en dag :D

Ingen glød her, blek, sliten, oppblåst og utrolig lite motivert til noe som helst:-/ så gravidgløden mangler her, vi får se når magen er mer tydelig og våren kommer med mer energi;-) da glødes det nok;-)

Gravid-gløden er kraftig fraværende her i huset! Føler meg rett og slett stygg! :p dårlig hud, oppblåst mage +++++++++++++

Ingen glød å skryte av her hvertfall :-P

Kanskje gløden dukker opp i 2.trimester? :D Det er i hvertfall det jeg satser på, for akkurat nå er det ikke mye glød å spore mellom kvalmebygene :p

Ikke så mye glød som titter tilbake fra bunnen av doskåla i alle fall:p
Satser på det kommer når kvalmen gir seg!

Hahahaa glød ja! Den nærmeste jeg kommer glød er vel når jeg blir rød i ansiktet av å starte hver dag med å kaste opp!

Jeg er konstant kvalm, sliten og tyr nesten hver dag til tørrshampoo fordi jeg ikke orker å dusje... Likevel er det flere som har kommentert at jeg gløder...?!

Jeg får så fett hår mellom hver gang jeg klarer å vaske det, og det er den eneste "gløden" jeg kan se.

Dvask, slapp, søvning og brekninger er ikke spesielt sjarmerende

Aldri følt meg så ufresh som i disse dager.... Kaster opp, brekker meg, orker ikke sminke meg eller dusje. Magen er oppblåst og jeg ser ut som ei stormnatt ingetning frister og jeg har gått ned snart fem kg på 10 dager.

Før jeg ble gravid hadde jeg tanker om at jeg kom til æ være så lykkelig hele tiden, men

Det er tøft å være gravid, og humøret er nesten på bånn :/

Men; jeg vil aldri bytte det ut med noenting

Jeg gløder og har veldig fin hud. Pleier alltid å få det når jeg er gravid

Back
Topp