Gravidglød

Ingen gravidglød her heller. Kvisete, oppblåst og nå begynner jeg å se småfeit ut. Tror magen har begynt å vokse for plutselig strammer samtlige bukser over magen :( Så her buler det over det meste :confused: Lite flott.. Vet jo at det kommer, men synst det er litt tidlig. 8+5 i dag
 
Zoombie-glød?

Haha! Er så sliten at jeg føler jeg er konstant Zoombie, selv etter mange timers søvn. Sover gjerne etter jobb og om ikke er det fordi jeg tvinger meg til å være våken..
 
Godt å høre at mange sliter med det samme som meg selv! Hilsen kvisete prompepute
 
Ser dere noe til den berømte gløden det liksom er meningen vi gravide skal inneha? Jeg føler meg i alle fall så langt fra noen glødende skjønnhet som det er mulig å komme; oppblåst av en annen verden, handleposer under øynene, fett hår og gråblek hud. Helt lovely :p
HELT enig! Her syns jeg det har rasa ganske greit på skjønnhetsskalaen. Og av en eller annen grunn så er sjefen på jobb VELDIG opptatt av at vi skal legge ut filmsnutter av oss selv på facebooken ift hva vi gjør og hva som skjer på jobb. Det er kjipt når man ser ut som ei ribba høne og ingenting er på stell :D haha...
Ryktet sier at jentebabyer stjeler skjønnheten til mor ;)
 
NULL glød her...! :knegg:
Har aldri før vært så oppblåst! Og det sier litt når jeg har en kronisk tarmsykdom :laughing002
Fett hår, uren og nærmest grå hud, fiser konstant...ser ikke ut :dance018
 
Har ikke sett noe til den , bare masse kviser. Svære kviser på haka, fett hår. Masse småkviser på bryster og på ryggen . Håper det ikke varer hele graviditeten :(

Uff, det der er kjipe greier! Håret mitt er også helt forferdelig, blir fett en halv dag etter vask. Heldigvis har det blitt bedre de andre graviditetene; jeg som egentlig har ganske tynt hår fikk plutselig en relativt skinnende og tykk manke - i alle fall til det begynte å falle av etter fødsel :p

Det går seg nok til når hormonene får stabilisert seg litt :)
 
Back
Topp