Gravidglød

Ikke mye glød her nei, kan skrive under på alt som er ramset opp tidligere :knegg: Men synes jeg husker at det var litt glød sist gang, så satser på at det kommer etter hvert :)
 
gravidglød? nei :(

Får hele tiden kommentarer på at jeg ser syk og sliten ut......
 
Har ikke sett noe til den , bare masse kviser. Svære kviser på haka, fett hår. Masse småkviser på bryster og på ryggen . Håper det ikke varer hele graviditeten :(
 
Hahaha, gøy å lese om alle som høres ut som en meget passende beskrivelse av meg. Gløden kommer etterhvert, eller så kan det bare være at vi får igjen den vanlige formen og utseende etter å ha sett skikkelig ille ut en stund. :-D
 
Jeg ser også sliten og blek ut heller:p og trenger å dusje oftere. Men hey, det kan jo snu;)
 
Haha, herlig å lese at så mange fler har det som meg! Absolutt ingen glød å spore her, er grønnbleik i trynet, rød på øynene, poser under øynene, svak, utrent, alt for tynn, men med en mage som er så oppblåst at den ser ganske lubben ut. Føler meg på bunn utseendemessig, håper bare det snur snart :laughing005:hilarious:
 
Nope ingen glød...! Bare sliten og rød rundt nesa av forkjølelse og mørk under øynene:oops:
Ikke mye glød på mine tidligere graviditeter! Bare utslitt husmor med det som hører til;)
 
Samboer mener at jeg stråler.. Ler hver gang han sier det for jeg er blekere og mer usexy enn noen gang:p
 
:knegg: Kan signere under samtlige her. Får også kommentarer på at jeg ser sliten ut. Å når jeg prøver å trene som vanlig blir jeg kvalm og puster som om jeg har sprunget maraton.
 
Back
Topp