Gravidglød

Pin-up

Forumet er livet
Ser dere noe til den berømte gløden det liksom er meningen vi gravide skal inneha? Jeg føler meg i alle fall så langt fra noen glødende skjønnhet som det er mulig å komme; oppblåst av en annen verden, handleposer under øynene, fett hår og gråblek hud. Helt lovely :p
 
Ikke akkurat så mye glød her heller, er oppblåst, har tørr hud på nesa og masse småkviser i ansiktet og ser skikkelig sliten ut selv om jeg knapt gjør annet enn å sove og spise. :p
 
Lite glød, så på meg selv i speilet idag å tenkte "gud,jeg er hvitere enn et lik" åsså må jeg ikke glemme alle de herlige kvisene :)
 
Her å. Må bruke en del blush for å få glød men ser likevel så sykt sliten ut. Føler meg skikkelig ustelt. Hår til alle kanter og poser under øyne. Kvalm om natten og jobb dagen etter = dårlig kombo
 
Ingen glød her heller. Bare masse kviser og hvitt/grønt ansikt! Føler meg 14 igjen jeg også! :p
 
Nå måtte jeg le her!! Gravid glød! Finnes det egentlig?!?

Jeg ser ikke ut i måneskinn! Oppblåst, vann i kroppen, fett hår, giga pupper, gråhvit i ansiktet av kvalme og konstante mørke ringer under øynene.....

Så svaret er vel NOP, finnes ikke en gang antydning til svangerskapsglød her:)
 
Nå måtte jeg le her!! Gravid glød! Finnes det egentlig?!?

Jeg ser ikke ut i måneskinn! Oppblåst, vann i kroppen, fett hår, giga pupper, gråhvit i ansiktet av kvalme og konstante mørke ringer under øynene.....

Så svaret er vel NOP, finnes ikke en gang antydning til svangerskapsglød her:)

Haha, jeg mistenker også at det er en myte de har funnet opp for å irritere gravide ;-)
 
Gløden kommer vel i siste trimester med hetetokter ;)

Jeg er bleik, daff og ikke en gang sminke kan skjule det utslitte ansiktet.
 
Nope, ser ut som jeg er mega trøtt sier alle som møter meg, haha..
 
Ha ha, eneste gløden som er her er de sprengte blodkarene i kinnene etter å ha brekt meg og kastet opp :p
 
Hvilken glød? Måtte le av de to første innleggene, for det var akkurat det jeg tenkte!! "I feel you" var responsen i hodet før jeg leste innlegg nr to :p
 
:smiley-bounce022 Lo så høyt at sidemann snudde seg :D føler sååå det samme!
 
Haha, jeg mistenker også at det er en myte de har funnet opp for å irritere gravide ;-)


Hihihi! Det er bare ljug:)

Akkurat som myten om at kiloene en legger på seg under svangerskapet forsvinner mirakuløst med amming! Yeah right!
 
er det fise-eimen som ligger rundt enn som gløder?
nei, har ikke gløda med noen av mine, og ikke denne gangen heller!
hvem f... føler seg flott å fjong når man en full i kviser, fis, hormoner, svetter, grønn i tryne av kvalme, joggebukser ftw!
 
Back
Topp