Gravidfotografering.

Tror ikke det blir fotograf gravidbilder. Ikke helt bestemt meg enda.:) tar jo masse bilder selv så....

Vi må ta familiebilder når lille er født, men venter kanskje til den smiler og er litt større enn nyfødt. Får se.:)

Planlegger etter uke 30 en gang:)

Det er lurt å kontakte en fotograf dere ønsker litt i forveien av termin, slik at fotografen kan notere ned termindatoen og kontaktinformasjonen deres... For da kan fotografen ta kontakt med dere rett etter termin og høre hvordan det går :) for det er ikke alle som klarer å tenke på nyfødtfotograferingen selv de to første ukene, og da er det forsent å ta dem...
For de beste bildene bør taes de første 12 dagene :)
Så da er det ofte greit at fotografen tar kontakt og minner dere på det og Da er det også lettere å få time ganske fort etter fødsel :)
Jeg får inn mange frustrerte foreldre som er alt for sent ute, og skal ha nyfødtbilder av poden på 1 mnd, fordi de ikke rakk og tenke på det eller ikke klarte å finne tid selv..

Og kanskje det viktigste... Finn en fotograf dere vet er flink! For de 2 første ukene får dere ikke igjen, og da er det dumt å sitte med bilder dere ikke liker, eller dere ikke syntes er noe å kjøpe... For det er ofte dyrt, og da vil man jo være fornøyd...
Hørt mye skrekkeksempeler og møtt mange frustrerte foreldre... :)

Gravidfoto bør taes rundt uke 30 :) da føler de fleste seg best og stråler mest :happy:

Her må man også ta kontakt i god tid før termin for nyfødtfoto :D Jeg har avtale om at jeg har garantert time og at jeg skal sende henne en melding dagen etter fødsel så setter hun opp tid i løpet av babyens første 10 dager :)

Back
Topp