Gravidfotografering.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som har tenkt på det?

Jeg var sist svangerskap og fikk veldig flotte bilder:)
Denne gangen tror jeg ikke det blir til, selvom det frister litt:P

Har aldri vert :) så jeg tviler :p er ille så fornøyd med magen min :p den ser så rar ut :p
Siden jeg hat mistet så mange kilo på forhånd var det jo litt bløt hud. Å det har ikke blitt med i magen :/ så magen min er hard å fin øverst å bløt nederst :p
Kunne jo ha brukt den huden som var der å ikke strekt ut den som var fin :p

Har aldri vert :) så jeg tviler :p er ille så fornøyd med magen min :p den ser så rar ut :p
Siden jeg hat mistet så mange kilo på forhånd var det jo litt bløt hud. Å det har ikke blitt med i magen :/ så magen min er hard å fin øverst å bløt nederst :p
Kunne jo ha brukt den huden som var der å ikke strekt ut den som var fin :p

Haha, må jo ikke se sånn på det da snuppa:)
Du er jo fin!
Er jo mer et minne og gøy å ha i ettertid. Magen min er kanskje også rar? men det bryr meg fint lite.
Alle gravide er vakre:)

Haha, må jo ikke se sånn på det da snuppa:)
Du er jo fin!
Er jo mer et minne og gøy å ha i ettertid. Magen min er kanskje også rar? men det bryr meg fint lite.
Alle gravide er vakre:)
Hehe :p nei jeg skal ikke det å pleier ikke det :p
Men akkurat i dag så :p passa plutselig ikke en kose genser :o den gikk bare til midt på magen :o å en ny bukse jeg ville ha på passa men da så
Magen helt snål ut å Torbjørn ble skikkelig sur inni magen der :p hehe

Tror heller jeg vill ha nyfødt fotografering å av dem alle 3 samla :D

Synes mange får veldig fine bilder! Men har ikke noe behov for å ta selv. Men når baby kommer blir det fotografering :) Kanskje ikke før ett år denne ganga, litt usikker. Blir hvertfall sammen med søsknene og oss :)

Hehe :p nei jeg skal ikke det å pleier ikke det :p
Men akkurat i dag så :p passa plutselig ikke en kose genser :eek: den gikk bare til midt på magen :eek: å en ny bukse jeg ville ha på passa men da så
Magen helt snål ut å Torbjørn ble skikkelig sur inni magen der :p hehe

Tror heller jeg vill ha nyfødt fotografering å av dem alle 3 samla :D

Hehe jaja;)
Tror du liksom alle klærne mine passer ?;)

Nyfødtfotografering såklart. Det skal vi også ha.

Synes mange får veldig fine bilder! Men har ikke noe behov for å ta selv. Men når baby kommer blir det fotografering :) Kanskje ikke før ett år denne ganga, litt usikker. Blir hvertfall sammen med søsknene og oss :)
Mhm. Jeg ble veldig fornøyd med mine faktisk. I tillegg var det veldig gøy å ta de i studio.
:)

Her blir det gravid fotografering i uke 30 ca :) tenkte å ta noen litt mer ellegante, kunstneriske og utendørs denne gangen :)

Nei det tror jeg ikke vi skal :) Ikke hatt før heller, men nyfødtfoto og med søsken har jeg bestilt :D

Venter med å bestille nyfødtfotografering til hun faktisk er født jeg.
Bør tas relativt tidlig om man ønsker sovende bilder av baby.

Skal få min søster til å ta dem, hun er ikke fotograf eller noe slikt, men slik ting er nå er det en ting jeg ikke vill bruke penger på. Å har ikke lyst til å spørre min svoger om det, han er hobby fotograf, men det er en del fam ting på den siden ute å går nå. Så får holde ting på min side :)
Å så er jeg vel ikke akkurat redd for å stå halv naken foran søstra mi :)

Hadde første gang, fikk fine bilder :) kjenner ikke foreløpig at jeg har lyst. Kanskje hvis lysten melder seg. Da vil jeg ta sammen med eldste mann i då fall :)

Venter med å bestille nyfødtfotografering til hun faktisk er født jeg.
Bør tas relativt tidlig om man ønsker sovende bilder av baby.

Her anbefaler fotografen å bestille i god tid, så setter fotografen av timer rundt termin. Er ikke alltid man får komme inn på dagen for å fotografere. Men det spørs jo hvor man bor og etterspørselen.

Her anbefaler fotografen å bestille i god tid, så setter fotografen av timer rundt termin. Er ikke alltid man får komme inn på dagen for å fotografere. Men det spørs jo hvor man bor og etterspørselen.
Jada, det er selvsagt en mulig det også.

Hadde ikke sist og skal ikke ha nå heller :-) men x'n tok mange bilder av meg når jeg var gravid :-) domt det er han som har de og ikke jeg (tror jeg må få de snart!).

Back
Topp