Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehar ei venninne som fotograferer så ho ville ta gravidbilder av meg. Så det hadde jeg tenkt skulle bli mulig, iom det er siste gangen så hadde det vært stas med et sånt bildehar forsåvidt ikke noen tips.. men tror det funker best lett naken med masse skygger
jeg er ikke så veldig glad i å kle av meg, men når det er et delikat magebilde så må det bli bra
![]()
Pappen skal være med på noen bilder her og. Satser på å ta litt forskjellige bilder. Virket som fotografen hadde mange ideer i alle fallJeg tok gravidbilder forrige gang. Fotografen hadde god peiling, så lot bare henne ta regien jeg..... Likte best bildene der pappan var med jeg da.... Usikker på om det blir noe av det denne gangen......
Tenk, det er jo bare noen få uker til det ogJeg har kun bestilt nyfødt fotograferingVet ikke om jeg skal ta bilder som gravid i tillegg...
Tenk, det er jo bare noen få uker til det og![]()
Jeg og føler svangerskapet har gått veldig fort, selv om det føles som en evighet siden jeg fant ut at jeg var gravidJa, rart å tenke på at det er så kort tid til!Glede meg veldig
tiden har gått veldig fort til nå, så regner med at det går for videre også...
![]()