Gravidfotografering

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
I dag bestilte jeg gravidfotografering. (Og nyfødtfotografering). Heldigvis kom fotografen med mange ideer, men merker jeg allikevell er usikker på hva som fungerer best. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Flere som skal?:)

Jeg har kun bestilt nyfødt fotografering :-) Vet ikke om jeg skal ta bilder som gravid i tillegg...

Jeg tok gravidbilder forrige gang. Fotografen hadde god peiling, så lot bare henne ta regien jeg..... Likte best bildene der pappan var med jeg da.... Usikker på om det blir noe av det denne gangen......

har ei venninne som fotograferer så ho ville ta gravidbilder av meg. Så det hadde jeg tenkt skulle bli mulig, iom det er siste gangen så hadde det vært stas med et sånt bilde :) har forsåvidt ikke noen tips.. men tror det funker best lett naken med masse skygger ;) jeg er ikke så veldig glad i å kle av meg, men når det er et delikat magebilde så må det bli bra :p

har ei venninne som fotograferer så ho ville ta gravidbilder av meg. Så det hadde jeg tenkt skulle bli mulig, iom det er siste gangen så hadde det vært stas med et sånt bilde :) har forsåvidt ikke noen tips.. men tror det funker best lett naken med masse skygger ;) jeg er ikke så veldig glad i å kle av meg, men når det er et delikat magebilde så må det bli bra :p
Hehe:) Hadde ikke tenkt så veldig lettkledd i utgangspunktet, men ser jo at mange gjør det og at de blir delikate og fine. Får ta med litt forskjellig klær tror jeg:)

Jeg tok gravidbilder forrige gang. Fotografen hadde god peiling, så lot bare henne ta regien jeg..... Likte best bildene der pappan var med jeg da.... Usikker på om det blir noe av det denne gangen......
Pappen skal være med på noen bilder her og. Satser på å ta litt forskjellige bilder. Virket som fotografen hadde mange ideer i alle fall:)

Ja, rart å tenke på at det er så kort tid til! ;) Glede meg veldig :D tiden har gått veldig fort til nå, så regner med at det går for videre også... :p
Jeg og føler svangerskapet har gått veldig fort, selv om det føles som en evighet siden jeg fant ut at jeg var gravid:) Håper ikke det går aaaltfor fort på slutten:) Selv om jeg sikkert håper det om noen uker da:)

Back
Topp