Gravidfoto

ØnskemammaFeb16

Forelsket i forumet
Noen som har tatt gravid fotografering? Tips til når man evt burde ta dette? Litt kjedelig om man plutselig føder og ikke får tatt det om man ønsker det tenker jeg. ;)

Ville tatt det ganske snart, plutselig skjer det noe ☺️ Jeg tok 5-6 uker før termin sist og fødte 3 uker før.

Tok det ca 1mnd før termin sist. Var så full av vann da og hater de fleste bildene:p blir ikke no denne gang!

Tok det ca 1mnd før termin sist. Var så full av vann da og hater de fleste bildene:p blir ikke no denne gang!
Huff ja... Min babyshower var ca 1 mnd før termin og jeg synes jeg var så fin. Men da svigersøster viste meg bildene fra dagen begynte jeg nesten å gråte, for jeg så jo sååå jævlig ut. Men fotografen til gravidbildene var heldigvis flink med stillinger og ba meg stikke frem haken osv. så de bildene er fine :)

Huff ja... Min babyshower var ca 1 mnd før termin og jeg synes jeg var så fin. Men da svigersøster viste meg bildene fra dagen begynte jeg nesten å gråte, for jeg så jo sååå jævlig ut. Men fotografen til gravidbildene var heldigvis flink med stillinger og ba meg stikke frem haken osv. så de bildene er fine :)
Ah den følelsen er så kjip! Man føler seg fin og syns man ser bra ut i speilet også viser bildene noe helt annet!:p

Meh... Føler meg som en flodhest on dagen. Skal jeg ha noen bilder av meg må, skal jeg ta de selv, som sist.. Blir ikke studio-bra, men bra nok for å huske magen...

Meh... Føler meg som en flodhest on dagen. Skal jeg ha noen bilder av meg må, skal jeg ta de selv, som sist.. Blir ikke studio-bra, men bra nok for å huske magen...

Duh! Hvis det bildet av halloweensminken ble tatt av deg utenfor studio, burde jo det absolutt ikke bli noe problem!

Da tror jeg jeg må henge i for å få tatt noen i løpet av kort tid da. ;) Takk for svar! Har enda ikke noe særlig med vann i kroppen (bank i bordet), så kan jo være at de kan se ok ut. :D

Hadde store planer om bilder fra mnd til mnd. Selvfølgelig å ta de selv. Men også en gang i studio. Men har jo nesten ikke tatt bilder av magen idetheletatt. Angrer. Har sikkert 2 bilder. .. Har også sånn gips som jeg skal ta på magen og brystene. Men vet ikke når jeg skal gjøre det. Vil vel egentlig ta den når magen er på det største men må jo også skje før fødsel. 4 uker igjen no. : ))

Back
Topp