ØnskemammaFeb16
Forelsket i forumet
Noen som har tatt gravid fotografering? Tips til når man evt burde ta dette? Litt kjedelig om man plutselig føder og ikke får tatt det om man ønsker det tenker jeg. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja... Min babyshower var ca 1 mnd før termin og jeg synes jeg var så fin. Men da svigersøster viste meg bildene fra dagen begynte jeg nesten å gråte, for jeg så jo sååå jævlig ut. Men fotografen til gravidbildene var heldigvis flink med stillinger og ba meg stikke frem haken osv. så de bildene er fineTok det ca 1mnd før termin sist. Var så full av vann da og hater de fleste bildeneblir ikke no denne gang!
Ah den følelsen er så kjip! Man føler seg fin og syns man ser bra ut i speilet også viser bildene noe helt annet!Huff ja... Min babyshower var ca 1 mnd før termin og jeg synes jeg var så fin. Men da svigersøster viste meg bildene fra dagen begynte jeg nesten å gråte, for jeg så jo sååå jævlig ut. Men fotografen til gravidbildene var heldigvis flink med stillinger og ba meg stikke frem haken osv. så de bildene er fine![]()
Meh... Føler meg som en flodhest on dagen. Skal jeg ha noen bilder av meg må, skal jeg ta de selv, som sist.. Blir ikke studio-bra, men bra nok for å huske magen...
Det er tatt på jobbenDuh! Hvis det bildet av halloweensminken ble tatt av deg utenfor studio, burde jo det absolutt ikke bli noe problem!