Andre som vurderer det? Evt når og hvor? Tenker å søke meg til ABC da jeg tåler smertestillende dårlig og i tillegg skal yoga være bra for bekkenet. Har aldri vært på en time i mitt liv, så det blir nok litt skummelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk på det forrige graviditet, også helt uerfaren! Det er veldig basic altså, slett ikke noe å engste seg forAndre som vurderer det? Evt når og hvor? Tenker å søke meg til ABC da jeg tåler smertestillende dårlig og i tillegg skal yoga være bra for bekkenet. Har aldri vært på en time i mitt liv, så det blir nok litt skummelt!
Andre som vurderer det? Evt når og hvor? Tenker å søke meg til ABC da jeg tåler smertestillende dårlig og i tillegg skal yoga være bra for bekkenet. Har aldri vært på en time i mitt liv, så det blir nok litt skummelt!
Takk for svarAstanga-yoga er forresten ikke noen ide å starte med for første gang som gravid, men som de andre sier her finnes det massevis av fine kurs i yoga spesielt for gravide.
Tror man kan starte når som helstHar tenkt på det, ikke bestemt meg enda.
Gravid yoga kan man vel starte med allerede nå? Eller er det de siste mnd før fødsel?)
21 skulle det stå. Tror jeg må legge meg - bare surrerNå har jeg meldt meg påKommer til å være i uke 27 ved kursstart også varer det i 7 uker. Spennende!!

Der har jeg faktisk vært på barselyoga (heter det det??)Tror man kan starte når som helstMan skal vist være litt forsiktig med visse øvelser 1.trimester. Det stedet jeg heller mot anbefaler fra 4. - 9. måned http://www.yogaost.no/ Er viktig for meg å kunne kjøre dit og så langt ser dette bra ut
![]()
Hmmm kanskje jeg dropper barselyoga ser hehe... Veldig spent på hvordan gravideyoga blir!Der har jeg faktisk vært på barselyoga (heter det det??)Akkurat det konseptet funket bare sånn passe- det var lite yoga og mye amming/bleieskift/byssing på de fleste..men hyggelig sted, det blir nok bra
![]()