Gravidebelte i bil?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg satte det inn i helga 6 uker på vei. Forrige gang tok jeg det i bruk 8 uker på vei.

Når begynnere dere andre å bruke det?

Aldri brukt det. Kommer nok ikke til å gjøre det nå heller

Brukte det ikke sist. Syns jeg fikk bilbeltet godt ned på hofta der det skal være uansett.

Har ikke lyst til å bruke det før graviditeten er offentliggjort, ellers blir jeg vel fort avslørt;)

Det er på plass i bilen nå :)

Brukte ikke sist svangerskap, tror ikke jeg kommer til å bruke denne gangen heller.

Trygg trafikk sier det ikke har noen hensikt så da har ikke jeg brukt det. Øker ikke sikkerheten på noen måte.

Prøvde å bruke det sist, men ble lite av det. Så spørs om jeg bruker det denne gangen. Kanskje mot slutten hvis det blir ubehagelig med vanlig belte :)

Brukte det i mitt første svangerskap, men syns alltid det føltes ut som å ta på seg en bleie:p så når jeg leste at trygg trafikk og diverse artikler skrev at det ikke er noe poeng i det, så droppet jeg det :)

Har aldri brukt det før så blir nok ikkje denna gongen heller vil eg tro [emoji23][emoji106]

Har et liggende, men tenker ikkje å ta den i bruk før etter veke 12 når magen bgeynner å komme og det er offentliggjort.
Kjem berre til å bruke det på lengre bilturar for komforten sin del, og for "kosen" sin del. Eg innbiller meg at det er en gravid-greie og dermed blir det nesten en koselig greie =p Men eg veit at sikkerhetsmessig så har det ingen hensikt, så kjem ikkje til å bruke det slavisk. Hadde ikkje brukt i det heile tatt hadde det ikkje vore for at eg har eit liggande :)

Brukte det ikke i mine første svangerskap så regner med jeg klarer meg uten denne gangen også.

Jeg har heller ikke brukt forrige graviditet og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. Flytter bare den nederste delen av bilbeltet under magen og over hoftene. Synes det funker fint[emoji4]

Back
Topp