Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Brukte det i mitt første svangerskap, men syns alltid det føltes ut som å ta på seg en bleie så når jeg leste at trygg trafikk og diverse artikler skrev at det ikke er noe poeng i det, så droppet jeg det
Har et liggende, men tenker ikkje å ta den i bruk før etter veke 12 når magen bgeynner å komme og det er offentliggjort.
Kjem berre til å bruke det på lengre bilturar for komforten sin del, og for "kosen" sin del. Eg innbiller meg at det er en gravid-greie og dermed blir det nesten en koselig greie =p Men eg veit at sikkerhetsmessig så har det ingen hensikt, så kjem ikkje til å bruke det slavisk. Hadde ikkje brukt i det heile tatt hadde det ikkje vore for at eg har eit liggande
Jeg har heller ikke brukt forrige graviditet og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. Flytter bare den nederste delen av bilbeltet under magen og over hoftene. Synes det funker fint[emoji4]