Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe problem å snakke i tlf ved min toppD visste jeg ikke, men ikke så rart i grunn. Har du forsøkt å snakke i telefon mens du rører i en kjele når induksjonstoppen er på? D går jo ikke, d skurrer ordentlig i telefonen da.
Det tenker jeg ogsåHadde det vært så farlig som de skal ha det til, så hadde det kommet noen offentlig forskrifter om det tenker jeg.
Ikke noe problem å snakke i tlf ved min topp![]()
Det er mye mulig. Vi kjøpte vår for 6 mnd ca da den gamle toppen tok kveldenKanskje min er eldre?
Det første eg stusser på i artikkelen er; "Det siste nye på kjøkkenfronten er koketopper basert på induksjon". Nå er vel ikke akkurat det noe nytt, noe som får meg til å tro at den informasjonen der er veldig gammel.
Når det er sagt, så trur eg at dersom en skal høre på hver minste ting som kan være skadelig for gravide, så kan en igrunn bare bli sengeliggende i 9 mnd. Men så er jo ikkje det bra heller.
Ja, eg er forsiktig i svangerskapet, og ja eg følger anbefalingene eg får fra jordmor, lege og helsemyndigheter.
Men om eg skulle hørt på hver minste ting en ny såkalla ekspert har forska på, da kunne eg liksågodt gravd meg ned med en gang...
Det er mye mulig. Vi kjøpte vår for 6 mnd ca da den gamle toppen tok kvelden![]()
Har aldri hatt mobilproblem ved komfyren vår heller, har (hatt) induksjon som var ny i 2004 og 2010.Ikke noe problem å snakke i tlf ved min topp![]()