H
Helund
Guest
Ja vet... Er bare så redd siden jeg hadde så dårlig hcg på dag 14 også... Redd dette har vært en kjemisk..Helt normalt med småblødninger når man bruker progesteronstøtten. Håper og tror det er uskyldig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vet... Er bare så redd siden jeg hadde så dårlig hcg på dag 14 også... Redd dette har vært en kjemisk..Helt normalt med småblødninger når man bruker progesteronstøtten. Håper og tror det er uskyldig![]()
Skjønner veldig godt du blir bekymret.. Krysser fingrene for degJa vet... Er bare så redd siden jeg hadde så dårlig hcg på dag 14 også... Redd dette har vært en kjemisk..
Hvis det er noen trøst, så føler ikke jeg meg akkurat så gravid heller bortsett fra oppblåst ball-mage...kanskje litt småkvalm...men det er jeg ofte uansett...Ja håper jeg og... Var bare litt lyserosa utflod.. Har ikke kommet mer.. Men føler meg ikke gravid lenger liksom...![]()
Takk!! Det trengte jeg virkelig å høre! Ble litt lettet nå igrunnJeg hadde hcg på 19 første blodprøven da jeg var gravid med Mikael. Så steg hcg kjempesent, den var på 37 5 dager senere. Fortsatte å stige suuupersakte i mange uker, men babyen vokste da fint allikevel. Det kan gå veldig fint på tross av dårlige hcg verdier! (det som skjedde senere hadde ikke noe med dette å gjøre) Krysser fingrene for fortsatt sunne svangerskap til oss alle!
Nei tror ikke el sprøyta sitter i enn mer i ca 10 dager på de fleste.. Jeg testet på rugedag 6, og da var sprøyta uteJeg testet svakt svakt positivt igår morges, samt litt senere på dagen. Hadde innsett 7. februar, og egentlig testedag er satt til 21. Er det mulig el-sprøya enda sitter i? Tok den 1.februar. Tørr ikke tenke på at jeg er gravid før testen er sterkere. Tester på nytt i morgen![]()