Gravide jenter!!! Hurra! :D

Ja vet... Er bare så redd siden jeg hadde så dårlig hcg på dag 14 også... Redd dette har vært en kjemisk..
Skjønner veldig godt du blir bekymret.. Krysser fingrene for deg :)

Ja håper jeg og... Var bare litt lyserosa utflod.. Har ikke kommet mer.. Men føler meg ikke gravid lenger liksom... :(
Hvis det er noen trøst, så føler ikke jeg meg akkurat så gravid heller bortsett fra oppblåst ball-mage...kanskje litt småkvalm...men det er jeg ofte uansett...

Jeg hadde hcg på 19 første blodprøven da jeg var gravid med Mikael. Så steg hcg kjempesent, den var på 37 5 dager senere. Fortsatte å stige suuupersakte i mange uker, men babyen vokste da fint allikevel. Det kan gå veldig fint på tross av dårlige hcg verdier! (det som skjedde senere hadde ikke noe med dette å gjøre) Krysser fingrene for fortsatt sunne svangerskap til oss alle!

Jeg hadde hcg på 19 første blodprøven da jeg var gravid med Mikael. Så steg hcg kjempesent, den var på 37 5 dager senere. Fortsatte å stige suuupersakte i mange uker, men babyen vokste da fint allikevel. Det kan gå veldig fint på tross av dårlige hcg verdier! (det som skjedde senere hadde ikke noe med dette å gjøre) Krysser fingrene for fortsatt sunne svangerskap til oss alle!
Takk!! Det trengte jeg virkelig å høre! Ble litt lettet nå igrunn :) kanskje jeg kan tørre å håpe allikevel :) Håper du har det bra nå med den fine spiren du har nå! Gratulerer så mye med det!! :)

Last edited by a moderator:
Oi! Skulle bare snike litt på hvordan det gikk med damene her inne. Skal si det er gravidboom for tiden. Så gøy å lese! Her klaffa det på første forsøk og er 11 uker i dag. Henger på september forumet , men her inne er det mye spennende så skjer for tiden. Lykke til meg spirene damer!

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg testet svakt svakt positivt igår morges, samt litt senere på dagen. Hadde innsett 7. februar, og egentlig testedag er satt til 21. Er det mulig el-sprøya enda sitter i? Tok den 1.februar. Tørr ikke tenke på at jeg er gravid før testen er sterkere. Tester på nytt i morgen :)

Jeg testet svakt svakt positivt igår morges, samt litt senere på dagen. Hadde innsett 7. februar, og egentlig testedag er satt til 21. Er det mulig el-sprøya enda sitter i? Tok den 1.februar. Tørr ikke tenke på at jeg er gravid før testen er sterkere. Tester på nytt i morgen :)
Nei tror ikke el sprøyta sitter i enn mer i ca 10 dager på de fleste.. Jeg testet på rugedag 6, og da var sprøyta ute :) ser lyst ut dette for deg asså!!!

Back
Topp