Joho!!! Da har vi jaggu noe å glede oss til idagGratulerer Lene! Fantastisk!
Skjønner godt hva du mener, jeg tørr heller ikke helt å tro på det før jeg får svar på blodprøvene hos legen! Det gjør jeg etterpå i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joho!!! Da har vi jaggu noe å glede oss til idagGratulerer Lene! Fantastisk!
Skjønner godt hva du mener, jeg tørr heller ikke helt å tro på det før jeg får svar på blodprøvene hos legen! Det gjør jeg etterpå i dag![]()
Ser ut til at jeg er gravid....men tørr ikke å håpe for mye før blodprøvene. Føler meg mindre gravid nå....ikke like oppblåst....men som sagt det er morgen nå
Takk!!! Ja tørr ikke helt å komme inn eventuelt før jeg har fått blodprøvesvarene klokka 14.00....dør av spenning :9 Men ja det mååå vi!!! Vi er jo så mange her <3hurraså fantastisk blir helt rørt over positive tester nå...
da må vi jo klare å få igang vårt gravidforum.. GRATULERE
Takk!!! Ja tørr ikke helt å komme inn eventuelt før jeg har fått blodprøvesvarene klokka 14.00....dør av spenning :9 Men ja det mååå vi!!! Vi er jo så mange her <3
Det er nervepirrende å sitte å vente på resultater.... man blir litt smågal. Når neste uke eventuelt? Krysser for deg ! helga får du finne på noe koselig, så tiden går fort!!! Vet du hva!!! All grunn til å glede degjeg skal ta blodprøve i neste uke for å se at alt er ok hos meg og...er en smule nervøs...
men klarer å glede meg og....
Gratulerer så myeSer ut til at jeg er gravid....men tørr ikke å håpe for mye før blodprøvene. Føler meg mindre gravid nå....ikke like oppblåst....men som sagt det er morgen nå
Takker!!!! Enig med deg i alt du skrevGratulerer så myeog til alle andre her inne som har blitt gravide, spes ønsker så inderlig en liten spire
har fulgt med dere hele veien og denne gangen skal spirene deres holde helt i mål
gratulerer nok en gang, helt fantastisk
![]()
Det er nervepirrende å sitte å vente på resultater.... man blir litt smågal. Når neste uke eventuelt? Krysser for deg ! helga får du finne på noe koselig, så tiden går fort!!! Vet du hva!!! All grunn til å glede degPrøver å glede meg lit mer jeg også
Regner med om blodprøven nå er grei, så skal de sikkert ta en ny neste uke til oppfølging....håper jeg
Vet dessverre ingen ting konkret, men da jeg hadde 46 på RD 13 sa de det var lavt og jeg mistet... Men venninnen min hadde 23 på fryseforsøk på RD 12 og det ble det baby avJenter..??!! Nå er jeg veldig usikker og nervøs! Fikk svar på blodprøven i dag, og den var bare på 21 i går.. (Rugedag 14).. Synes dette var veldig lavt! Skal ta ny på mandag for å se stigningen... Noen som vet om det har gått bra med et så lavt hcg utgangspunkt på rugedag 14??
Noen som har vært helt ned i 17Takkhåper og håper!!!
Å, neeeeiUgg... Blødde bittelitt rosa til morgenen i dag... Er redd jeg![]()
Håpe det er uskyldig da, og det er en blodkar som er litt sårbar. Krysser masse for deg!!!Ugg... Blødde bittelitt rosa til morgenen i dag... Er redd jeg![]()
Ja håper jeg og... Var bare litt lyserosa utflod.. Har ikke kommet mer.. Men føler meg ikke gravid lenger liksom...Håpe det er uskyldig da, og det er en blodkar som er litt sårbar. Krysser masse for deg!!!
Helt normalt med småblødninger når man bruker progesteronstøtten. Håper og tror det er uskyldigUgg... Blødde bittelitt rosa til morgenen i dag... Er redd jeg![]()