Gravide jenter!!! Hurra! :D

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Det er sååååå gøy å være her inne på assistert når så mange er gravide :) Herremin :) Måtte de alle sitte fast i hele ni mnd :)

Dette gir masse håp for oss andre, noe som gleder meg veldig :)

Hvilken symptomer har dere? :)

:D

Det er sååååå gøy å være her inne på assistert når så mange er gravide :) Herremin :) Måtte de alle sitte fast i hele ni mnd :)

Dette gir masse håp for oss andre, noe som gleder meg veldig :)

Hvilken symptomer har dere? :)

lang vei å gå enda...men første steg er jo positiv test :)
jeg har vært oppblåst i magen fra rugedag 10, og de to siste nettene så måtte jeg opp å tisse på natta når jeg tenker meg om... og økt matlyst de siste 3dagene...

lang vei å gå enda...men første steg er jo positiv test :)
jeg har vært oppblåst i magen fra rugedag 10, og de to siste nettene så måtte jeg opp å tisse på natta når jeg tenker meg om... og økt matlyst de siste 3dagene...
Første steg er et stort steg :D Oi artig!!!! Faktisk noen symptomer som er typisk svangerskap :)

Første steg er et stort steg :D Oi artig!!!! Faktisk noen symptomer som er typisk svangerskap :)

ja,,vært så nervøs at jeg ikke har tenkt så mye på det, har gått på mye medisiner og..så ikke alltid godt å vite..

ja,,vært så nervøs at jeg ikke har tenkt så mye på det, har gått på mye medisiner og..så ikke alltid godt å vite..
Ja forstår at du har vært nervøs og nå er du på vei i riktig retning hvertfall :) Hurra for deg! Nyt dagen med din kjære :9 gleder deg til å fortelle kanskje?

:) jeg er også sulten :) og har litt sånn rar følelse i magen liksom... Er litt uggen om man kan si det.. Veldig trøtt :) blir mer uggen/kvalm utover mot kvelden :) svimmel, litt ømme pupper, har hatt litt melk i dem...

Last edited by a moderator:
Akkurat nå vet jeg ikke hva slags symptomer jeg har. For jeg har blitt megaforkjølet eller fått influensa eller noe og det overskygger alt annet :(

Men jeg har hatt litt ømme pupper, lekket melk, vært trøtt, får fort lavt blodsukker og må spise lite og ofte og litt murringer.

Jeg er sulten hele tiden, oppblåst i magen og har en del murringer. Ser relativt gravid ut, og hun ene på jobben min spår stooooor mage!! Vært en del svimmel idag, og gjesper hele tiden, herlige symptomer alt sammen ❤️

Tror faktisk jeg er gravid....testen er lyserosa....

men tar en ukesindikator imorgen tidlig og skal på blodprøve....så får vi se

Seriøst??? Gratulerer til deg og!! fantastisk mange positive tester her inne nå, håper inderlig det fortsetter ut i neste uke :)

ja tror det...men tror ikke helt på det før imorgen! bare helt fjern...skjønner ingenting! Kom som et sjokk!

Så fantastisk <3 Lykke til i morgen :)

Hurra!!! Masse masse lykke til imorgen ❤️❤️ krysser alt jeg har for deg!!!

Såååå enig, det er kjempefint med så mange graviditeter!
Hvisker gratulerer til deg også Lene, så kan jeg ta det ordentlige gratulerer i morgen etter test. Men det er jo fantastisk!:)

Ser ut til at jeg er gravid....men tørr ikke å håpe for mye før blodprøvene. Føler meg mindre gravid nå....ikke like oppblåst....men som sagt det er morgen nå

Vedlegg

• 1604508_10152244725336341_1822365857_n.jpg
    1604508_10152244725336341_1822365857_n.jpg
    47,6 KB · Visninger: 97
Ser ut til at jeg er gravid....men tørr ikke å håpe for mye før blodprøvene. Føler meg mindre gravid nå....ikke like oppblåst....men som sagt det er morgen nå
Gratulerer Lene! Fantastisk! :)
Skjønner godt hva du mener, jeg tørr heller ikke helt å tro på det før jeg får svar på blodprøvene hos legen! Det gjør jeg etterpå i dag :)

Back
Topp