Gravidbukser

Skyggedal

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Da har jeg måttet kapitulere :arghh: i dag ble det gravidbukser. Forrige svangerskap brukte jeg mine vanlige bukser fram til 25 uker eller noe. Denne gangen blir jeg stor fort! Ikke lagt på meg i kg da.

Flere som har gått over på gravidbukser så tidlig? Si ja, pliiiiiis si ja:nailbiting:

Jepp! Kan glemme å bruke mine vanlige bukser! :P 9+2 i dag!

Jepp, nå er det stort sett det det går i:-) kan bruke noen av de gamle men det er ikke så behagelig å gå med de lange dager...

Har brukt det lenge, jeg. Men så ble jeg overstimulert under prøverørsforsøket og da blir magen ganske stor. Har faktisk mindre mage nå enn da jeg var 5 uker på vei...

Jeg har også gått over til mammabukser, både fordi jeg er kvalm og ikke takler at noe strammer over magen, og fordi det er mer behagelig nå. Jeg er 9+5 i dag, 3.gangs;)

Bruker tights, joggebukser og gravidbukser siden forrige uke. Er 8+1 nå :) med nr 3

Ja sliter med vanlige bukser. Fikk mage allerede i uke 8 denne gangen. Føler meg like stor som når jeg var halveis sist gang og jeg er 11 uker i måren.

Hurra:D dette var gledelig lesning. Hehe. Jeg er så stressa, for jeg skal begynne på jobb om ei uke, og uniformen er jo for trang:( kjipt å oute meg selv så tidlig og med en gang jeg begynner jobb igjen....

Å jada ;) her var det på med gravidbukser kvelden etter innsett... :P Magen var og er veldig hoven, og det gjør vondt med vanlige bukser... Så her koser jeg meg i gode, behagelige mamma-olabukser fra H&M... Ingen som ser det allikevel ;)

Jeg har ikke tatt dem frem enda, men burde nok strengt tatt gjøre det nå snart. Synes det er veldig tidlig altså!

Jeg endte opp med å kjøpe 1 treggings... siden alle mammajeans er slims er det veldig vanskelig for meg å finne noe som passer siden jeg har så tjukke legger... (jeg har et par kilo ekstra, men ikke såååå mye) jeg har uansett aldri kunnet bruke høye støvletter eller slimjeans (er en str 38 ca) så det er fryktelig frustrende for meg siden jeg elsker jeans...

Jeg og har gitt opp mine vanlige bukser. Er 8+3 og førstegangs. Men gleder meg til det er baby og ikke luft som presser magen ut, hehe

Jeg endte opp med å kjøpe 1 treggings... siden alle mammajeans er slims er det veldig vanskelig for meg å finne noe som passer siden jeg har så tjukke legger... (jeg har et par kilo ekstra, men ikke såååå mye) jeg har uansett aldri kunnet bruke høye støvletter eller slimjeans (er en str 38 ca) så det er fryktelig frustrende for meg siden jeg elsker jeans...

Jeg har også tjukke legger og samme problem. Bruker 38/40 i bukser. Dritkjipt å måtte ha stretch i alt.

Jeg og har gitt opp mine vanlige bukser. Er 8+3 og førstegangs. Men gleder meg til det er baby og ikke luft som presser magen ut, hehe

Muhah. Lufta gjør nok sitt ja:p men velger å tro at babyboet er tidlig utvidet grunnet at det ikke har stått tomt mer enn 8 mnd:D

Må nok snart investere i noen nye gravidbukser ja, ga vekk de jeg hadde sist! Så blir shoping når lønna kommer ;p

Jeg også gav bort alt av amme og gravidklær sist så nå har jeg ingenting

Måtte kjøpe en bukse og genser før jul for å overleve jula :-P
Ellers han jeg gått mye i kjoler i julen og det har vært temmelig greit :-D

Merker at det begynner å stramme mer enn vanlig, men foreløpig går det greit med mine bukser :)

bruker sånn som er høy i livet:) kjøpte nye i en str større og de kan jeg sikkert bruke en stund til får jeg håpe:) så blir ingen gravid bukser med det første:) husker jeg bare satt et strikk på knappen sist gang ds de begynte å bli trange. skjedde ikke før i uke 12 eller noe

Back
Topp