Gravidbukse

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Nå som magen har blitt ganske mye større, har noen funnet bukser som faktisk går helt over magen? De jeg kjøpte på hm, og de andre jeg har går ikke 100% over magen mer og det føles ubehagelig å ha de sånn halvveis over. Så om dagen går jeg bare i en super stor «normal» joggebukse og sagger med den når jeg er hjemme for å ha noe behagelig å ha på.
Noen med buksetips?

Sliter med det samme.. og Hm sine bukser er altfor korte til meg i tillegg! Tightsene på Hm får jeg godt over magen da... det er deilig!

Boob sine tights går helt over og de sitter bedre enn hm sine. Har noen av begge og bor i dem.

Jeg sliter også med det. Blir mye kjole og gravidstrømpebukse her, men så er det så kaldt ute så ikke så praktisk det heller..

Kjøpte en dongeribukse på mamalicious.com sist graviditet, på den går stoffet helt over magen [emoji4] Bruker den når jeg skal ut blant folk, og så bruker jeg de «sløkkebuksene» fra Cubus på hjemmebane [emoji12]

Har en gravid bukse/tights i svart fra hm og den går godt over magen på meg hvertfall

Hm sine bukser dekker nå halve magen min, og regner med at magen blir veldig mye større. Legen sa at siden jeg er så lav vil jeg få ganske stor mage for å ha plass[emoji23][emoji85] liker ikke veldig å gå i tights(egentlig misliker jeg deg veldig), men skjønner at jeg ikke har så mye valg hvis jeg skal kunne ha noe på underkroppen[emoji23][emoji1381]. Skal prøve en av hm sine først og hvis de ikke går helt over så får jeg bestille et sted av de som er anbefalt over. [emoji1305]

Den mest behagelige buksa jeg har nå er Once-On-Never-Off fra Boob. Den løse varianten. Jeg tror kanskje ikke den går helt over magen, men den er så myk og god at jeg har ikke tenkt over det. Den koster litt, så jeg har bare en, men jeg vurderer veldig å bestille en til. Jeg blir litt trist hver gang den er til vask.

Den mest behagelige buksa jeg har nå er Once-On-Never-Off fra Boob. Den løse varianten. Jeg tror kanskje ikke den går helt over magen, men den er så myk og god at jeg har ikke tenkt over det. Den koster litt, så jeg har bare en, men jeg vurderer veldig å bestille en til. Jeg blir litt trist hver gang den er til vask.

Hvordan er størrelsen i den da? Jeg bruker nå 36 i hm buksene.

Hvordan er størrelsen i den da? Jeg bruker nå 36 i hm buksene.
Det er ganske store størrelser, og så er den veldig elastisk. Jeg bruker 34 i hm-bukser, men kunne godt hatt 36 hvis jeg ikke var så lav. Det blir litt sånn at 34 passer i vidde og lengde i beina, men ikke til hofter og mage. Jeg har boob-buksa i XS, og den kommer nok til å passe hele veien (tror jeg!), men i tights fra hm må jeg ha S.

Det er ganske store størrelser, og så er den veldig elastisk. Jeg bruker 34 i hm-bukser, men kunne godt hatt 36 hvis jeg ikke var så lav. Det blir litt sånn at 34 passer i vidde og lengde i beina, men ikke til hofter og mage. Jeg har boob-buksa i XS, og den kommer nok til å passe hele veien (tror jeg!), men i tights fra hm må jeg ha S.

Hvor kjøpte du dine? Er det noen fysisk butikk som selger dem eller kun på nett?

Hvor kjøpte du dine? Er det noen fysisk butikk som selger dem eller kun på nett?
Jeg kjøpte på jordmorbutikken.no. Den skulle legges ned innen nyttår, så det var mye salg der. Men jeg ser at den fortsatt er oppe og går, og at buksa fortsatt er på salg :) De har den på Babyshop også, men jeg vet ikke om de pleier å ha den i sortimentet i butikkene da. Jeg hadde flaks og likte den, men det er absolutt en fordel å få prøvd først. Jeg har ikke vært like heldig med alt jeg bestilte på nett akkurat!

Da har jeg bestilt meg en boob tights i s, håper den passer og passer heletiden så jeg har noe og ha på meg de siste mnd[emoji1305][emoji170] takk for tips.

Hm sine bukser dekker nå halve magen min, og regner med at magen blir veldig mye større. Legen sa at siden jeg er så lav vil jeg få ganske stor mage for å ha plass[emoji23][emoji85] liker ikke veldig å gå i tights(egentlig misliker jeg deg veldig), men skjønner at jeg ikke har så mye valg hvis jeg skal kunne ha noe på underkroppen[emoji23][emoji1381]. Skal prøve en av hm sine først og hvis de ikke går helt over så får jeg bestille et sted av de som er anbefalt over. [emoji1305]

Finst to typer på Hennes. Ene typen går helt opp og andre halvveis. Jeg hadde gedigen mage sist og de gikk helt opp [emoji4]

Finst to typer på Hennes. Ene typen går helt opp og andre halvveis. Jeg hadde gedigen mage sist og de gikk helt opp [emoji4]

Vet du hva den heter? Eller er det alltid to på hm?

Back
Topp