Vet du hva den heter? Eller er det alltid to på hm?
Alle buksene er forskjellige modeller, så er ut fra hvilken modell det er! Man ser det enkelt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hva den heter? Eller er det alltid to på hm?
Vi får bare krysse fingrene for at noen av gravidklærne viser seg å passe helt til mai likevelDa har jeg fått boob tightsen once-on-never-off, den passer nå akkurat over magen og er super behagelig på, men litt gjennomsiktig så må nok bruke store gensere til, men siden jeg kommer helt sikkert til å bli mye større så kommer nok ikke denne helt over magen heller. Så nå gir jeg opp og holder meg til denne til den blir ubehagelig så er det over til kun kjoler og ullsokker[emoji23][emoji85] jeg trur hvis jeg hadde brukt m, l eller xl så kanskje de går høyere opp. Ser venninnen min som er 180 høy og har termin om 4 uker der går buksene hennes ennå over magen og hun så at mine ikke gjør det. Sånn er det, føler heller ikke at magen er så stor ennå så vi får se hvordan dette går[emoji12][emoji1305]
Vi får bare krysse fingrene for at noen av gravidklærne viser seg å passe helt til mai likevelDet har kanskje noe å gjøre med fasong på magen, det varierer jo veldig. Og jeg tror også de større størrelsene går høyere opp. Kanskje det blir strømpebukse i XL og lang kjole mot slutten da. Kos deg i buksa så lenge det varer!