Gravidbelte/sete

Solmari

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Har ikkje brukt det tidligare, då eg følte babyen låg langt oppe og belte i bilen var over hoftene og ikkje magen. Denne gangen føler eg babyen kjem midt bak selen. Brukar no gravidsete i bilen, og det er så behagelig. Brukar du det?

Bruker ikke - har hittil ikke følt behov for det, men ikke utenkelig at det kanskje lånes inn etter hvert

Jeg vurderte det, men forsto aldri vitsen. De har brukt over ti år på å bevise positiv effekt uten å klare det, og nå har jeg fått såpass magekul at beltet uansett ikke sklir opp.

Jeg bruker:)

Har brukt det siden jeg var 4 mnd på vei, etter at jeg ble gravid har jeg ikke taklet å ha noe stramt over mage eller hofte. Veldig brhagelig å kjøre med siden det er lange avstander her. :-)
1,5 mil til butikk å jobb, 5 mil til nermeste lege, jordmor og kommunehus. Bruker det ikke på korte avstander.

Jeg vurderte det men siden det ikke har noe å si sikkerhetsmessig tenkte jeg å la det være til det eventuelt blir ukomfortabelt å bruke det vanlig. Foreløpig går det veldig greit.

Jeg har men ikke bynt å bruke det enda, selv om jeg kjenner jeg burde;)

Nei, bruker ikke :)

Jeg bruker:) Får ofte ekstra mye kynnere når det er noe som ligger å klemmer på magen, så et must for meg!

Bruker det og er veldig fornøyd.

Hadde det med første, denne gangen har jeg ikke tatt det fram og tror ikke jeg blir å gjøre d heller.

Back
Topp