Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt det samme. Brukte bare vanlig sist svangerskap og tenker det samme dette. Bare vær bevisst på å sette beltet på riktig (over hoftene, ikke magen).Har hørt at det aller sikreste er å bruke vanlig setebelte, så jeg kommer ikke til å bruke det
Enig i at det er tungvindt, men tenker å bruke det denne gangen og. Jeg fikk låne av ei venninne sist, men kjøper eget nå. Er for øyeblikket kun oppblåst (9+1), men tenker det er like greit å få tak i det snart så det blir en vane.Noen som har begynt med det enda? Noen som ikke bruker det?
Jeg har bare prøvd så vidt og syns det egentlig er super tungvint..
Kan du stille den delen som er over skuldra lavere, evt? Altså det festet som er i taket over skuldra, hvis det gir mening?Siden jeg er petite passer egentlig vanlig bilbelte dårlig til meg, så jeg vurderer kanskje å kjøpe et brukt hvis jeg merker at beltet sklir opp på magen.
Jeg får forresten også ofte beltet nesten over halsen og ikke mellom puppene, fins det noen tips mot det?
Så kjedelig at folk ikke er ærlige om sånne ting. Viser jo at man må passe på hvor man lånet bort ting..Kan du stille den delen som er over skuldra lavere, evt? Altså det festet som er i taket over skuldra, hvis det gir mening?
Jeg har et gravidbelte et eller annet sted, men tror kanskje jeg har lånt det bort. Og det til samme dame som lånte kengurutoppene mine, og som nå påstår at hun ikke har dem/at jeg har fått de tilbake (og det har jeg ikke, grrr) Dødsirriterende, for den ene er av den gamle, originale typen som ikke er å få tak i lenger.
Det må jeg sjekke opp i! Det er av og til noen høye folk som sitter på med mannen, og de justerer jo setet, så er jo mulig de har justert beltet også, uten at jeg har tenkt over det. Jeg er såpass liten at hadde det ikke vært for alder så kunne jeg akkurat gått under som barnKan du stille den delen som er over skuldra lavere, evt? Altså det festet som er i taket over skuldra, hvis det gir mening?
Jeg har et gravidbelte et eller annet sted, men tror kanskje jeg har lånt det bort. Og det til samme dame som lånte kengurutoppene mine, og som nå påstår at hun ikke har dem/at jeg har fått de tilbake (og det har jeg ikke, grrr) Dødsirriterende, for den ene er av den gamle, originale typen som ikke er å få tak i lenger.
SnikerHer må jeg lese meg opp ser jeg. Trodde det var sånn alle brukte og at det var anbefalt ,men da må det kanskje revurderes