W
Wardruna
Guest
Hva slags bil har du? kan finne det ut ganske fort trenger bare merke, modell og år
toyota avensis stasjonsvogn 1998
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags bil har du? kan finne det ut ganske fort trenger bare merke, modell og år
toyota avensis stasjonsvogn 1998
Utifra listen jeg fant så kom toyota avensis med isofix i 01 og 03. Men finnes alltid unntak. Før hånden mellom rygg og sitte seteni baksetet på bilen din. Kjenner du noen stenger har du, gjør du ikke så har du ikke
Ikke alltid den lista stemmer heller.. vi måtte ettermontere isofix i begge bilene våre (dog kun på ene siden )Utifra listen jeg fant så kom toyota avensis med isofix i 01 og 03. Men finnes alltid unntak. Før hånden mellom rygg og sitte seteni baksetet på bilen din. Kjenner du noen stenger har du, gjør du ikke så har du ikke
Ikke alltid den lista stemmer heller.. vi måtte ettermontere isofix i begge bilene våre (dog kun på ene siden )
Dette var grunnen til at jeg ikke valgte å bruke det sist i allefall...Trygg trafikk sier at det har ingen annen dokumentert effekt enn komforten..
Beltet i seg selv er ikke sterkt nok til å kunne holde igjen den kraften i bilbeltet..
Jeg kommer ikke til å bruke det Men jeg tenker at det er helt opp til enhver å bestemme selv..
Standard i alle biler som er fra 2007 eller nyere, men det kan ettermonteres i de fleste biler.Jeghadde aldri hørt om isofix før jeg kom inn hit.. Heller ikke tenkt over det før nå. Er dette i alle biler..?
Ikke alltid den lista stemmer heller.. vi måtte ettermontere isofix i begge bilene våre (dog kun på ene siden )Utifra listen jeg fant så kom toyota avensis med isofix i 01 og 03. Men finnes alltid unntak. Før hånden mellom rygg og sitte seteni baksetet på bilen din. Kjenner du noen stenger har du, gjør du ikke så har du ikke