Har dere noen gravidapper som dere vil anbefale? Jeg har sett litt rundt, men har til nå ikke funnet noen som jeg er så veldig fornøyd med... Kanskje noen av dere har noen tips om hvilke som er bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søk opp gravid app så får du svangerskapsappen på norskbruker mest babyverden sin, men har også en som heter svangerskapsappen (den er på svensk men veldig bra den også)
Den er kun på norsk for de som har iphoneSøk opp gravid app så får du svangerskapsappen på norsk![]()
Seriøst?? Enda en god grunn til å ha iPhoneDen er kun på norsk for de som har iphone![]()
hahaha ja ikke sant....synd for megSeriøst?? Enda en god grunn til å ha iPhone![]()
![]()
Jepphahaha ja ikke sant....synd for meg![]()
tror ikke den finnes på norsk for android? :/Søk opp gravid app så får du svangerskapsappen på norsk![]()
Neinei, da får du igjen for å ha mobil med feil operativsystemtror ikke den finnes på norsk for android? :/
Hahaha ja ikke santNeinei, da får du igjen for å ha mobil med feil operativsystem![]()
![]()
JeppHahaha ja ikke santxD
Your lossHaha skifter ikke tilbake til iPhone for det om da![]()
![]()
Vi har vel forskjellig syn på kvalitetÅneidahar ikke angret 1sek på at jeg skiftet
![]()
![]()