Gravid ??

Man kan ta ha implantasjonsblødning helt frem til forventet mens. ;)derav mange som blør i den tiden, uten at det er mensen som kommer. Les om det, står overalt. :)
 
Ok, stusset på det jeg også. Men tok en ny test i går kveld etter de 2 andre jeg tok tidligere på dagen. Joda, jeg er gravid. Men det brune utfloden og festeblødning forstår jeg ingenting av. Men kom bare et par dråper og ikke noe mer. Trodde også det var slik at festeblødning kom først og positiv test etterpå, men googlet litt rundt det og det er ikke alltid tilfelle.
Festeblødning kommer jo ikke etter positiv test. Men har lest at brun utflod og sånt er ganske vanlig i 1.trimester:)

Hvor har du dette fra...?
 
Man kan ta ha implantasjonsblødning helt frem til forventet mens. ;)derav mange som blør i den tiden, uten at det er mensen som kommer. Les om det, står overalt. :)

Ja trodde også det var noe slikt. Fikk bare noe brunt utflod i trusa i går. Det var dagen jeg forventet mens. Men fikk positiv test før jeg fikk brunt utflod. Og i mine 2 tidligere svangerskap hadde jeg ikke festeblødning som jeg husker, så man får vel positiv test uavhengig av festeblødning eller ikke tenker jeg ;)
 
Hvor har du dette fra...?
Hørte på podcasten til babyverden at noen kan oppleve en liten blødning i forbindelse med at egget fester seg. Hcg nivået øker ikke før egget har festet seg. Så en test kan umulig slå ut før egget har festet seg vel? Så "her" har jeg dette fra...
 
Back
Topp