Gravid ??

Mammasjenter

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg tok en Valmed test nå nettopp, og den viste svak positiv, men jeg er litt usikker.
Jeg skulle hatt mensen i dag, men den har fremdeles ikke kommet

Jeg har ømme bryst, tisser OFTE!, sulten og fysen på noe hele tiden, jeg er ustanselig trøtt, irritert og griner lett. Men kan også være PMS på vei??

Jeg la ved et bilde av testen, skal ta ny i morgen.
Om jeg er gravid har jeg termin 27 april 2022.16291094641775286852494315991712.jpg
 
Hei.

Jeg tok en Valmed test nå nettopp, og den viste svak positiv, men jeg er litt usikker.
Jeg skulle hatt mensen i dag, men den har fremdeles ikke kommet

Jeg har ømme bryst, tisser OFTE!, sulten og fysen på noe hele tiden, jeg er ustanselig trøtt, irritert og griner lett. Men kan også være PMS på vei??

Jeg la ved et bilde av testen, skal ta ny i morgen.
Om jeg er gravid har jeg termin 27 april 2022.Vis vedlegget 363468

Syns den steken var ganske sterk jeg. Gratulerer og velkommen :Heartbigred
 
O HOI ! Må nesten ta en til nå jeg føler jeg. Dette kom brått på meg.:nailbiting: Har 2 jenter i 3 og 4 klasse fra før, så blir vel en liten etterpå klatt dette Spennende.:Heartbigred

Tok en til nå. Den øverste er fra i sted, og den andre er nå. Begge to viser svak positiv.
 

Vedlegg

  • 16291135644797492591328012452590.jpg
    16291135644797492591328012452590.jpg
    942,4 KB · Visninger: 86
Hadde ikke festeblødning som jeg husker med mine 2 tidligere barn, sikkert derfor jeg ikke aner. Også er det vel at det ikke går helt opp for meg enda .. skal ta en ny test i kveld etter jobb.


Jeg hadde heller ikke festeblødning med mine to andre, men tror jeg fikk det denne gangen :) Tror egentlig ikke du trenger å ta flere tester altså ;) evt ta en digital så får du det svart på hvitt.
 
Jeg hadde heller ikke festeblødning med mine to andre, men tror jeg fikk det denne gangen :) Tror egentlig ikke du trenger å ta flere tester altså ;) evt ta en digital så får du det svart på hvitt.
Har ikke kommet noe mer, så kanskje det. Nå er det å finne et tidspunkt for å si det til samboer på :(
 
Festeblødning kommer jo ikke etter positiv test. Men har lest at brun utflod og sånt er ganske vanlig i 1.trimester:)
Ok, stusset på det jeg også. Men tok en ny test i går kveld etter de 2 andre jeg tok tidligere på dagen. Joda, jeg er gravid. Men det brune utfloden og festeblødning forstår jeg ingenting av. Men kom bare et par dråper og ikke noe mer. Trodde også det var slik at festeblødning kom først og positiv test etterpå, men googlet litt rundt det og det er ikke alltid tilfelle.
 
Ok, stusset på det jeg også. Men tok en ny test i går kveld etter de 2 andre jeg tok tidligere på dagen. Joda, jeg er gravid. Men det brune utfloden og festeblødning forstår jeg ingenting av. Men kom bare et par dråper og ikke noe mer. Trodde også det var slik at festeblødning kom først og positiv test etterpå, men googlet litt rundt det og det er ikke alltid tilfelle.
Sniker. Må bare si at jeg hadde kroppslige endringer som gjorde at jeg skjønte at jeg var gravid før jeg fikk positiv test. Så jeg tror absolutt at det er mulig at kroppen skjønner det før egget har festet seg :)
 
Back
Topp