trallemamma
Gift med forumet
Takk for det! Ja, koseligGratulerer med spireså gøy at vi er mange her inne som er gravide igjen altså!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! Ja, koseligGratulerer med spireså gøy at vi er mange her inne som er gravide igjen altså!!
Så spennendePlutselig var visst jeg gravid igjen også. Føles veldig rart! Tør ikke helt tro på det. Håper spiren klamrer seg fast og kommer ut til oss i starten av september <3
Så spennendehvordan er formen?
Testene viser nok helt rett deVeldig spennendeTakk som spør, formen er litt for fin føler jeg. Hehe. Begynner å lure på om jeg i heletatt er gravid
men får vel bare stole på testene. Klør etter å bestille TUL!
Testene viser nok helt rett demen skjønner det der med tidlig ul
jeg var heldig og fikk henvisning denne gangen pga mistanke om tvillinger. Heldigvis, så var det bare 1 inni der [emoji1]
Jeg er 27+0 i dagÅå, heldig som fikk henvisning. Hvor langt er du på vei da? Og hvordan er din form ?![]()
Plutselig var visst jeg gravid igjen også. Føles veldig rart! Tør ikke helt tro på det. Håper spiren klamrer seg fast og kommer ut til oss i starten av september <3
Gratulerer!!! Går alt bra nå, og hva ble det til med tul? Jeg forstår godt at du vil betale for detbetryggende å ta i uke 12-13 for å sjekke for misdannelser og at fosteret har det bra [emoji5][emoji5][emoji5]
Spennende da! Ja bestill ny time
Jeg er 33+0 nå og skal innrømme det er slitsomt og krevendemen vi gleder oss veeeldig!!
Gratulerer med spirer begge to, og lykke til [emoji173]Gratulerer til dere. [emoji2] Jeg er 10+3 og gleder meg masse til å få en ny krabat hjemme. Jeg skjønner det vil bli tøft med to tette, men så kjekt for eldste mann å få en liten søster eller bror. Jeg ser virkelig frem til permisjonslivet igjen. Jeg tror jeg kommer til å være litt mer avslappet nå med nr 2.
Blir det gutt eller jente på dere? Og er det samme som sist?
Her er jeg 4+6 i dag, håper det går veien [emoji1]
Her gikk det ikke veien dessverre, mistet i uke 6. Men håper den sitter igjen snart[emoji4]Gratulerer med spirer begge to, og lykke til [emoji173]