Gravid

Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"
Så vi kjørte på uten prevensjon.
Vel... Nå sitter jeg her, forsinket mens og symptomer
Oi oi oi...venter spent på fortsettelsen her :-p

Har nok med de 2 jeg har og er fornøyd foreløbig. Men om d skulle skje så skjer d, men tar våre forhåndsregler for at d ikkje skal skje igjen.

Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"
Dessverre er sannsynligheten veldig stor rett etter man har vært gravid :/
Men er jo bra med flere gull? :D gleder meg til fortsettelse :P

Mest fruktbar etter en fødsel ;)

Aiai... Ikke tenk på at man kan være mer fruktbar da! :p
Har ikke turt å teste enda, vil gi det enda en uke bare for å se :D
Da blir det evt enda en November baby, haha. Kan ikke annet enn å le :p

Aiai... Ikke tenk på at man kan være mer fruktbar da! :p
Har ikke turt å teste enda, vil gi det enda en uke bare for å se :D
Da blir det evt enda en November baby, haha. Kan ikke annet enn å le :p
Du får oppdatere oss når du har tatt en test da! Dette er jo nesten like spennende for oss som det er for deg!

Negativ test. Så da kommer vel tanta snart.... Håper jeg :p
2 uker over nå

Negativ test. Så da kommer vel tanta snart.... Håper jeg :p
2 uker over nå
Jeg var 2 uker over og fikk ikke pos.test før 7 dpo (i realiteten, da), dvs 3 uker over hva som skulle vært el! Var noe rart med el :) Så sånt kan skje, men får håpe du får det du ønsker ;)

Har ingen planer om nummer 2 enda i allefall.. Jeg ønsker meg fortsatt ei jente, og tenker vel at vi ikke burde vente mer enn maks 2 år før vi får en til om det skulle bli til det.. Vi gifter oss til sommeren og jeg kunne veldig gjerne tenke meg litt sprudlevann den dagen :-P så om vi skulle prøve på en til i løpet av kort tid så må det i allefall bli etter bryllupet. :-)

Nei Ikke enda, men vi har planer om å få to tette. Men er ikke helt klar enda :o

Jeg var 2 uker over og fikk ikke pos.test før 7 dpo (i realiteten, da), dvs 3 uker over hva som skulle vært el! Var noe rart med el :) Så sånt kan skje, men får håpe du får det du ønsker ;)

Veit ikke helt hva jeg ønsker :P enda ikke dukket opp noe.
Men er jeg, så er den hjertelig velkommen :)

Back
Topp