Gravid

Ånei, nei, nei.. heldigvis ikke jeg :p ! Signerer Attpåklattenognr3.

Nei vi har 3 og er fornøyd med det :)

Nei. Fikk nr 3 nå. Mannen er ferdig sier han. Jeg kjenner forsatt på følelsen av at jeg ønsker meg en til. Men vil han ikke så vil han ikke. Jeg vil ikke ha barn med noen andre. Men vi er forsatt unge. Kanskje han eller jeg ombestemmer oss til hormonspiral skal byttes ut igjen :p

Har siden fødselen (som endte i hastekeisersnitt etter at de fant ut på overtidskontrollenat hun lå i seteleie) hatt flere uker med åpne sår på brystene, 2 stafylokokk-infeksjoner, overproduksjon som har ført til lekkasje og mageknip på frøkna, og til slutt en abscess som måtte tømmes 6 ganger. Selv om dette er første barn og vi er enige om at vi i hvert fall skal ha en til er jeg veldig klar for å endelig kunne nyte mammapermen fullt ut uten å løpe ned legekontorer, så det er uaktuelt å bli gravid nå..også skal jeg ha litt vin etter hvert før jeg blir gravid igjen :rolleyes:

Nei. Men hadde i utgangspunktet tenk å prøve på to tette. Har etter et slitsomt svangerskap, en lang fødsel og en tøff start med baby ombestemt meg og vi er ikke lenger sikre på om vi vil ha flere barn. Håper at kropp og sinn kommer seg litt mer etterhvert og at jeg får lyst på en baby til senere, men akkurat nå har jeg nok med den lille skatten jeg har :rolleyes:

Ikke ennå, vi har vel snakket om å vente ihvertfall 2 år. Men vi får se korleis det går. Har lyst å være mer forberedt neste gang, da denne kom veldig brått på :P

Nei, ikke ennå. Mannen vil helst vente 2 år, men vi får se om det ikke blir før :P

Ikke gravid her heller, satser stort på å ha et lite nurk til om 2 år da, februar 2018 har jeg fått "innvilget" av mannen...:P

Nei, heldigvis ikke :P tror ikke kroppen er helt klar for det. Men vi prøver nok etterhvert :)
Er du?

Nei, og godt fornøyd og takknemlig for mine tre skatta. Heldigvis kom den travligaste babyen tilslutt :-p

Nei må bli ferdig med permisjonen og skole, men håper å ha ny baby om ca 2 år :-)

Back
Topp