Gravid?

Mammago

Flørter med forumet
Dette kan sikkert høres rart ut for mange, men vil høre om noen er i samme båt som meg. Jeg kjenner disse fantom sparkene hele tiden, det gjør meg usikker. Jeg får stikking i magen ofte og føler meg rett å slett gravid. Det er veldig ubehagelig, jeg har tatt test for en måned siden den var negativ som jeg håpet på. Jeg føler at jeg ikke kan gå rundt å ta tester hele tiden heller. Er dette frykt for å bli gravid igjen? Føler meg litt gal her noen andre hehe :) ?
 
Hehe ja jeg kjenner mye spark! Vet det er luft i tarmene osv, men føles mye mer nå enn før. Kanskje man er mer følsom i den tomme magen nå :p
 
Kjenner på det samme som deg. Jeg har gått rundt og strøket meg på magen, men der er det ikke noe spennende :p De fantomsparkene er kjempesnåle.
 
Har det slik jeg også :p men har hatt det siden jeg gikk gravid med førstemann i 2009 :p helt normalt etter en graviditet :p
 
Så merkelig! Slik har jeg følt det flere ganger, men spesielt siste uken. Masse symptomer... I går var jeg nærme å ta en test, men i dag kom mensen for første gang siden 12 uker etter fødselen, så det var nok bare den som har klussa med kroppen min denne gangen ;p
 
Hatt samme følelsen selv også! Har brent av to tester, for her har ikke mensen kommet tilbake ennå :p heldigvis ikke gravid, og satser på å vente noen måneder til før vi prøver ;)
 
har det sånn jeg også! Har helt glemt at det er noe som heter fantomspark, så takk for at du minnet meg på det :p Har gått og lurt på hva det kan være, og ment bestemt på at jeg ikke hadde det før jeg ble gravid.. og det stemmer jo tydeligvis :p Merkelige greier..
 
Sånn har jeg og hatt det i det siste :O
Har vurdert flere ganger å kjøpe en test, men jeg har ikke så mange andre tegn som kan kalles symptomer.
Jeg får angst av dette :p
 
Back
Topp