Gravid?

• Trådstarter Trådstarter Erdetmulig?
  • Opprettet Opprettet
E

Erdetmulig?

Guest
Herre min hatt! Dette er så nervepirrende!

Jeg går på p-piller, men tror kanskje jeg kan være gravid :O
Har hatt kjempe mange symptomer å, som også kan være symptomer på mensen jeg venter om 4 dager.. I det siste har jeg vært mye mer humørsyk enn vanlig, kvalm, greier ikke spise frokost (som er det beste jeg vet til vanlig), enkelte favorittmatvarer går ikke ned nå, har masse murringer og stikninger i livmor og pupper, veldig sterke menssmerter til tider, hadde veldig sterk hodepine i noen dager... Men i dag ble puppene tyngre og rundere enn vanlig! I tillegg til at jeg synes brystvortene har blitt litt større og mørkere...

Vet at jeg hadde en del dårlig mage rundt eggløsning og hadde sex alle dagene den uken!

Fikk en negativ test i stad, selv om jeg synes jeg så en liiiiiiiten strek, men det gjorde ikke venninna mi. Prøvde å ta bilde, men så ikke streken på bilde.. Skal teste igjen med morgenurin om noen dager... Herlighet så nervepirrende!

Vet ikke hva jeg skal ta meg til disse dagene... Noen tips for å roe nervene?

Så spennende, håper for din del du ikke er gravid, hvis du ikke ønsker det da. Hvor lenge har du og typen vært sammen? Legg ut bilde av testen etterhvert da! :)

Vi prøver jo ikke og det passer ikke livssituasjonen vår nå.. Men jeg kjenner at jeg håper at det er en spire der nå likevel :) begynner å bli litt paranoid på symptomer og føler bare spenning og glede, er ikke redd for å bli gravid.. Hadde også en pitteliten "blødning" forrige uke som kan ha vært festeblødning... Er. Også veldig varm (er egentlig en frysepinne)... I går var jeg så varm at typen trodde jeg hadde feber.. I dag er jeg varm og kald om hverandre.

Bare å vente å se :) men er såå utålmodig! Vet ikke om jeg skal fortelle det til sambo.. Vi har snart vært sammen i 8 mnd :)

Hehe, kjenner meg igjen ;) Jeg ble uplanlagt gravid etter et år i et avstandsforhold. Vi hadde akkurat flyttet sammen da jeg testet positivt. Mange følelser på samme tid. Det har gått kjempefint, og resultatet ble en fantastisk gutt som er 20 måneder nå! :) Jeg er nå 20 uker på vei med nr to;)

Ble gravid på korrekt bruk av pilla jeg, håper du får det svaret du ønsker. ;) lykke til.

jeg ble gravid på p pilla ;) Jeg har tillogmed bevis: min datter på straks 8!! haha :D Men! Lykke til med videre testing ;) Dette kommer itl å gå så bra så :D det finnes løsninger uansett hva du ønsker <3 tenker på deg!

Tusen takk <3

Har sagt til typen at jeg har mistanker.. Tror han håper også :D han har i alle fall sagt flere ganger at det hadde vært koselig og kysset meg på magen og sagt "Kanskje du spiser for to" rundt middagstid :) så kanskje det blir en liten en snart uansett ;) koselig i alle fall <3 begynner å håpe litt mye nå.. Har kjøpt en test som jeg skal ta i morgen tidlig. Håper på søvn i natt :)

Tusen takk <3

Har sagt til typen at jeg har mistanker.. Tror han håper også :D han har i alle fall sagt flere ganger at det hadde vært koselig og kysset meg på magen og sagt "Kanskje du spiser for to" rundt middagstid :) så kanskje det blir en liten en snart uansett ;) koselig i alle fall <3 begynner å håpe litt mye nå.. Har kjøpt en test som jeg skal ta i morgen tidlig. Håper på søvn i natt :)

Så koselig å lese at han egentlig synes det hadde vært koselig med baby da! :happy: Tenker det ordner seg for dere uansett jeg, om du sitter med en positiv test i hånda om noen dager eller ikke :) Lykke til!

Tusen takk <3

Det høres jo ut som tidenes koseligste reaksjon!! Ikke akkurat hvordan min reagerte da jeg fortalte at jeg var sen... ;) Og da jeg hadde testet måtte han ut å løpe seg en tre timers lang tur!! Gikk seg heldigvis til etterhvert :)

Ja, veldig fornøyd med den reaksjonen :) visste jo at han kom til å ta det på en god måte, men jeg skalv og gråt da jeg fortalte det likevel.. Han har sagt flere ganger før at han gleder seg til å bli far og er klar for det, men vi har vært enig om at vi skal vente noen år bl.a fordi vi ville ha hund først og lyst til å reise litt og sånn :) samt at jeg holder på med studier og har dårlig økonomi ift det da..

Negativ test i dag... Da er nok tanta like om hjørnet likevel... :)

Hvilken test bruker du? for hvis du forsatt ikke har gått over tiden så burde du vente litt til med og ta testen, for det kan hende det ikke er nok HcG i urinen din.. Men lykke til videre :)

Brukte rfsu sin gtest.. Tørr ikke håpe, men bare å vente å se om mensen kommer.

leit med negativ test i dag da.. men er det lenge til du venter eventuell menstruasjon? for det kan hende at det rett og slett bare er for tidlig? selv har jeg ikke verdens beste erfaring med rfsu sin. jeg er evig tilhenger av clear blue <3

Venter menstruasjon i morgen eller torsdag. syklusen min pleier å variere litt med en dag til eller fra.. Ok. Vi får bare se nå.. har egentlig innfunnet meg med at jeg ikke er gravid og vært trist for det i dag.. Tørr ikke håpe, men får se om vi evt får en overraskelse om noen dager.. Da får jeg prøve cb sin ;)

Du får ta en prat med kjæresten din da :) fortell han at du er litt skuffa over negativ test,, og spør han hva han føler. Kanskje dere kan bli enige om når dere ønsker å prøve på en liten en? :)

Back
Topp