Gravid?

• Trådstarter Trådstarter Erdetmulig?
  • Opprettet Opprettet
Selv om du ikke er gravid nå, så kan jo dette kanskje være tegnet på at det er på tide å slutte på pilla. :) siden han reagerte såpass fint, og du føler det du gjør nå.
Lykke til iallefall!

Han sa at da er vi tilbake til plan A.. Dvs vente 2-3 år :/ vi har hatt planer om å få en valp til sommeren 2016.. Spurte om vi ikke heller kunne prøve å finne noen som venter valper og få en allerede nå snart, men det var visst for tidlig.. Får smøre meg med tålmodighet på både det ene og det andre :/

Så kjedelig. Dessverre kommer du nok bare til å få mer og mer lyst på en liten en nå :P Slik var det for meg, at når ønsket kom snikende, bare vokste det masse. Gikk til og med til legen, fordi jeg tenkte det kanskje var noe galt med meg/hormoner. Han bare lo og sa at det nok bare er biologien som gjør jobben sin det, og at han ofte får inn kvinner med sterke babyønsker som meg i starten av 30-årene (jeg var bare 21 da..), og at det nok kun kommer til å bli sterkere. Slitsomt, men helt naturlig. Kanskje kjæresten din bare trenger litt tid til å venne seg til tanken da:) Ta han med på en kafe eller noe hvor det er babyer eller til venner med små. Han kommer nok til å syntes det ser koselig ut da :)

Åå, så godt å høre at det ikke er bare meg! Jeg har hatt et veldig sterkt ønske om barn siden jeg var 18 (er 24 nå).. Han er kjempe klar tror jeg.. Han har "alt på stell" i og med at han er noen år eldre enn meg..Det er bare min livssituasjon som setter en stopper dessverre :/ jeg har igjen noen år på studiet i tillegg til at jeg går i behandling for posttraumatisk stress.. Jeg er helt enig i at vi bør vente, men kroppen sender så sterke signaler. Har også hatt et innbilt svangerskap før, så tørr ikke håpe nå heller..

Skal til legen over nyttår pga noe annet og har tenkt til å spørre om bytte av prevensjonsmiddel til noe som kanskje "roer ned hormonene".. :P

Har begynt å håpe igjen.. Men får se :) har mye tydeligere blodårer rundt brystene og på magen i dag, i tillegg til at brystvortene er forandret.. Kanskje bare innbilning, men håper litt igjen..

Rfsu testene er ikke til å stole på. Hvis du ikke har gått mensen så burde du prøve noe annet. Jeg er 35+1 nå og rfsu testen min var negativ, alle andre tester var positive.

Så dumt at testene er dårlige :/

Fikk mensen to dager forsinket :/ skulle tydeligvis "ta igjen" de dagene.. Sykt vondt!
Men vi ble enige om å begynne prøvIngen om 1,5 år :)

lykke til med videre prøving <3

Back
Topp