All frukt ser godt ut!Går det virkelig ann å ikke like frukt?? Mye mulig at du liker det nå jaPrøv å kjøp noe som ser godt ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All frukt ser godt ut!Går det virkelig ann å ikke like frukt?? Mye mulig at du liker det nå jaPrøv å kjøp noe som ser godt ut
![]()
Da bør du jo i hvertfall ikke prøve apelsin. Ville prøvd meg på pære (eller likte du det?)All frukt ser godt ut!Jeg takler ikke sure ting, så det er nok det som gjør det... Sånn eple og sånn er ofte sure, og da får jeg helt angst
Jeg er vel gjerne litt rar...?
![]()
Liker pæreDa bør du jo i hvertfall ikke prøve apelsin. Ville prøvd meg på pære (eller likte du det?)
Hvilken butikk? Har ikke sett det....Jeg tar også folat og tran med fruktsmak. Visste ikke at det fantes før jeg så det på butikken!
Prøv druerLiker pæreOg banan
Og vannmelon hvis det er en frukt
![]()
Må ta meg frukt tur på butikken på fredagPrøv druer![]()
Ja, det må du! Prøv ananas!! Det er jo søttMå ta meg frukt tur på butikken på fredag![]()
Mulig jeg må prøve denHehe, ja fruktsmak! Skulle ha sitron, men de hadde bare den. Minner meg en eller annen tyggis, lurer på om det er hubba bubba..litt kvalmt til den konsistensen, men det smaker hvertfall ikke tran..
Kjøpte på Rema![]()
Skal ha det i bakhode til det blir aktueltKjøpte på Meny, så den finnes nok overaltHelt ok, bedre enn vanlig i alle fall!
![]()
JaEr folsyre det samme som folat??