Gravid-vitaminer

Går det virkelig ann å ikke like frukt?? Mye mulig at du liker det nå ja;) Prøv å kjøp noe som ser godt ut :)
All frukt ser godt ut! :) Jeg takler ikke sure ting, så det er nok det som gjør det... Sånn eple og sånn er ofte sure, og da får jeg helt angst :p Jeg er vel gjerne litt rar...? :)

All frukt ser godt ut! :) Jeg takler ikke sure ting, så det er nok det som gjør det... Sånn eple og sånn er ofte sure, og da får jeg helt angst :p Jeg er vel gjerne litt rar...? :)
Da bør du jo i hvertfall ikke prøve apelsin. Ville prøvd meg på pære (eller likte du det?)

Jeg tar også folat og tran med fruktsmak. Visste ikke at det fantes før jeg så det på butikken!

Hehe, ja fruktsmak! Skulle ha sitron, men de hadde bare den. Minner meg en eller annen tyggis, lurer på om det er hubba bubba..:) litt kvalmt til den konsistensen, men det smaker hvertfall ikke tran..
Kjøpte på Rema:)

Hehe, ja fruktsmak! Skulle ha sitron, men de hadde bare den. Minner meg en eller annen tyggis, lurer på om det er hubba bubba..:) litt kvalmt til den konsistensen, men det smaker hvertfall ikke tran..
Kjøpte på Rema:)
Mulig jeg må prøve den :) Men hørtes litt ekkelt ut :p

Kjøpte på Meny, så den finnes nok overalt :) Helt ok, bedre enn vanlig i alle fall! ;)

Jeg tar bare folat. Bør man ta noe annet selv om man har et variert og sunt kosthold?

Jeg tar disse gravidvitaminene. Kvinner (ikke manner;) ) meg opp til å svelge den store hvite, og tenker at jeg svelger jo større mengder når jeg spiser mat. Men er bare akkurat så jeg får den ned..

Tok bare folat og omega3 sist, men tenker at det ikke skader med en multivitamin i tillegg for min del denne gangen:)

jeg skal få en boks av ei venninne :) men de hvite er helt jævlige!!! jeg dropper den jeg. den er jo folat. så da tar jeg liten folat istede :P får ikke ned den store. og jeg er veldig vant til piller

Brukte de fra uke 20 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig fornøyd med gravid vitaminene. tar det og en liten folat tab ved siden. Eneste kjipe er at jeg får omega 3 smak i munnen resten av dagen. men hva gjør man ikke for det lille knøttet ;)

Back
Topp