Gravid, pollen og zyrtec

Jeg har brukt Polaramin de andre gangene og har fått resept på det nå og, men de står ikke i Felleskatalogen

Jeg tok en polaramin i går ettermiddag og jeg ble så sløv... Virket faktisk påvirket... [&:]Snøvla og sleit med koordinasjon... Så blir nok bare å bruke de pillene de dagene jeg er på det verste i sommer og da ta de før jeg legger meg... Ikke rart det er varselstrekant på de!!!

hei,

Eg har også pollenallergie og bruker claritine til vanilg men nå kan eg ikke bruker dette lengere, men livostin øyedråper kan eg bruker og det hjelper meg med øyene mine.
og øye dråper renner jo ner i nese også. Til nese bruker eg vanlige saltvatn[&o] hjelper ikke mye men øyedråper anbefale eg[:)]

hei.. sniker litt fra september..

zyrtec er første generasjons antihistamin, og dermed kan du bruke det.
Jeg er helt sikker, fordi legen min spurte om jeg kan bruke zyrtec da jeg ringte for å snakke om pollen...

Som svar på tanketrollet sitt innlegg:

Min lege er IKKE enig! Det er ingen som vet noe om langtidsbivirkninger på fosteret/barnet! Men legen min sa at noen leger har begynt å gi det til gravide, og det har ikke dukket opp noe farlig ENNÅ, men man man kan jo ikke vite det så lenge det er så lite utprøvd. Skeptisk!

Back
Topp