Så fint å høreDet ser rolig ut foreløbig[emoji4]
Ingen spesielle tegn til tidlig fødsel på dette tidspunktet[emoji4][emoji173][emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint å høreDet ser rolig ut foreløbig[emoji4]
Ingen spesielle tegn til tidlig fødsel på dette tidspunktet[emoji4][emoji173][emoji106]
Det hadde vært fantastisk[emoji173] Er 34+4 i dag[emoji4]Så fint å høreTørr vi håpe på 37?
Det hadde vært fantastisk[emoji173] Er 34+4 i dag[emoji4]Så fint å høreTørr vi håpe på 37?
jeg er 24+4 i dag, og er veldig nervøs. Drømmer om å få gå til termin. Største frykten er å føde før jeg kommer til uke 30, men det er jo ingenting som tilsier at det skal skje Hvordan går det Nå?Er i dag 36+6, så i dag er siste dag hun blir betegnet som prematur om hun blir født[emoji4] For meg er ikke 36 prematurt uansett da, er jo snart 11 uker lenger på vei enn da jeg fikk snuppa[emoji6] Helt uvirkelig at jeg endelig skulle få oppleve et normalt svangerskap[emoji173]
38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]Hvordan går det Nå?![]()
Er herlig å ha kommet så langt at man kan tenke slike tanker38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]
Ja, det er fantastisk[emoji4][emoji173]Er herlig å ha kommet så langt at man kan tenke slike tanker![]()
Er så lenge siden jeg har vært på forumet nå. Så fantastisk og høre at du enda er gravid38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]
38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]