Så fint å høre Tørr vi håpe på 37?Det ser rolig ut foreløbig[emoji4]
Ingen spesielle tegn til tidlig fødsel på dette tidspunktet[emoji4][emoji173][emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint å høre Tørr vi håpe på 37?Det ser rolig ut foreløbig[emoji4]
Ingen spesielle tegn til tidlig fødsel på dette tidspunktet[emoji4][emoji173][emoji106]
Det hadde vært fantastisk[emoji173] Er 34+4 i dag[emoji4]Så fint å høre Tørr vi håpe på 37?
Det hadde vært fantastisk[emoji173] Er 34+4 i dag[emoji4]Så fint å høre Tørr vi håpe på 37?
Hvordan går det Nå?Er i dag 36+6, så i dag er siste dag hun blir betegnet som prematur om hun blir født[emoji4] For meg er ikke 36 prematurt uansett da, er jo snart 11 uker lenger på vei enn da jeg fikk snuppa[emoji6] Helt uvirkelig at jeg endelig skulle få oppleve et normalt svangerskap[emoji173]
38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]Hvordan går det Nå?
Er herlig å ha kommet så langt at man kan tenke slike tanker38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]
Ja, det er fantastisk[emoji4][emoji173]Er herlig å ha kommet så langt at man kan tenke slike tanker
Er så lenge siden jeg har vært på forumet nå. Så fantastisk og høre at du enda er gravid Selvom du er utålmodig. Har du klart å nyte litt av tiden?38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]
38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]