Gravid på hostesaft..

Pebbles: Hvor fikk du kjøpt katten din? Leter etter noen som har den Hellig birma i bergen eller stavanger. Hvor mye måtte du betale?

Du kan sikkert begynne nå Tine_mor, men det gjør nok ikke noe om du venter et par dager heller.

Jeg var så "heldig" å bli skikkelig forkjølet denne måneden og har derfor tatt en del Solvipect rundt el. Håper dette gjør sitt til at jeg kan skrive meg på her når jeg tester om et par uker.

når dere snakker om katter, jeg har et spørsmål. jeg lurer på om noen vet av sibirsk katt? det er katter for de som er allergisk. sibirske katter har visst ikke det proteinet i pelsen som allergikere ikke tåler. katten er langhåret for det altså... j har spurt rundt omkring men ingen som vet av det. noen her kanskje? jeg har så lyst på katt, men noen i familien min tåler ikke det. jeg elsker katter[:)]

Heisan!!!

Som prøver i 9.pp nå, så skal jeg jammen meg teste detta. Høres jo helt rått ut hvis det funker!!!! Siste mens dag på søndag som var nå, så da er det vel bare å begynne å hive seg over hostesafta da...
Knall stilig hvis det faktisk funker da!!!![:D]

Back
Topp