Gravid på hostesaft..

ORIGINAL: hes

Lager en tråd sånn at de som har blitt gravid på hostesaft kan skrive seg opp her - så kan vi se om det er noe i det? [;)]

Hes/3pp - Hostesaft kun forrige mnd = GRAVID [:D]

Ja dette må man vist prøve...skader ikke ihvertfall[;)]
Vist mensen kommer så blir det solvipect kur neste, og jeg som ikke liker hostesaft æsj[&:]
Lykke til til alle hostesaftprøvere...hihi

jeg har kjøpt solvipect og skal prøve dette for første gang, håper jeg kan skrive meg opp på listen![:)]

Lykke til! Den smaker helt pyton, men det var verdt det![:D]

men det gjør ingenting at den smaker pyton HVIS jeg blir gravid, hehe[:D] når begynte du å ta hostesaft?

Enig der [:D][:D][:D]
VERD DET....håper jeg åsså kan sette meg på "er blitt gravid med hostesaft gjengen"

*håpe*

Kathrine

Jeg begynte å ta hostesaft dagen etter jeg var ferdig med mensen (har kort syklus, 26 dager). Tok 1 til 3 slurker om dagen, brakk meg og skylte ned med annet drikke! Men - jeg ble gravid så da gir jeg F i hvordan det smaker! Lykke til alle hostesaft prøvere![:D]

eg også vil på den lista om nokre dager!![:D] men testet negativt idag då...håper det var for tidlig[:)]

ORIGINAL: pebbles

Jeg begynte å ta hostesaft dagen etter jeg var ferdig med mensen (har kort syklus, 26 dager). Tok 1 til 3 slurker om dagen, brakk meg og skylte ned med annet drikke! Men - jeg ble gravid så da gir jeg F i hvordan det smaker! Lykke til alle hostesaft prøvere![:D]

hehe! jeg har ca 28 dagers syklus så da får jeg vente noen dager til før jeg begynner å ta hostesaft. skal også ta el tester. håpe håpe!!

Jeg syns ikke den smakte såå ille jeg...Ivertfall ikke når man vet hva den er for...[;)]

Syns heller ikke at den smakte så veldig ille...
Har prøvd igjen denne mnd, så får vi se om en uke... Regner egentlig med at tante titter opp på meg neste torsdag.....[:'(]

Vi får bare håpe Jas at tanta ikke kommer...er på EL i dag, så jeg får bare stå på å håpe at mi tante heller ikke kommer på en laaaaaaaaaaang stund [;)][;)]

Begynte for sent med hostesafta, men usj jeg syns det smakte PYTON! Men pytt pytt..det er da vert det...ser det er så mange som er blidd gravid med den, OM det er det eller ikke vet man jo ikke...men det er verd et forsøk [;)]

Kathrine

Ja, jeg håper at tante ikke kommer på JÆvlig lenge, men har større tro på at det ikke klaffet nå heller....

Det er sant at det er verdt et forsøk [:D] Siden det ikke er skadelig, så er det jo greit å prøve seg fram...

lykke til i hvertfall [:D] Det er jo gøy å hoppe i senga, og litt ekstra gøy når man gjør det av en så spesiell grunn som det vi har [;)]

Ha en fin dag alle sammen, nå skal jeg på skolen!

ha en fin dag på skolen da jas [:D]

ja klart det er ekstra moro når man vet ka som KAN skje [;)]

kathrine

Dytter denne opp jeg. Tok hostesaft kun denne mnd, så kanskje en baby har klort seg fast[:D]

Funka ikke for meg.....kanskje prøve en gang til.....det smaker jo helt forferdelig.......

JEG SKAL TESTE MEG PÅ TORSDAG. ER JEG GRAVID, JA DA TROR JEG PÅ HOSTESAFTEN.

Jeg har tatt hostesaft denne mnd.(tatt hostesaft...hehe høres ut som man går på noe kraftige stoffer...hehe)
Så jeg håper å kunne skrive meg opp på den lista snart[:D]

Kan eg begynne nå 7 dager før EL?

Back
Topp