Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sollise
Hvorfor skal man ikke drikke det etter el??? til oss som ikke vet for el testen ikke slår ut.... Sikkert et dumt spørsmål...
ORIGINAL: bast
Ikke for å være skikkelig kjip eller noe sånn, men hva er det i solvipect som er hjepende, og hvordan vet dere at det er den som har gjort dere gravide?
Ikke vondt ment asså, suns det er superkult at dere har lykkes.........det er bare min naturlige nysgjerrighet som slår igjennom![:)]
ORIGINAL: nemi_137
Hvorfor skal man ikke drikke det etter el??? til oss som ikke vet for el testen ikke slår ut.... Sikkert et dumt spørsmål...
Ja si det! hehehe..Det er noe med at slimet ikke skal bli for tynt, for da klarer ikke egget feste seg..Et eller annet i den duren var det iallefall..hehehe..
Og man vet jo aldri om det er grunnen til at man blir gravide, men jeg liker å tro det jeg[;)]
ORIGINAL: hes
ORIGINAL: nemi_137
Ja si det! hehehe..Det er noe med at slimet ikke skal bli for tynt, for da klarer ikke egget feste seg..Et eller annet i den duren var det iallefall..hehehe..
Og man vet jo aldri om det er grunnen til at man blir gravide, men jeg liker å tro det jeg[;)]
Er det ikke motsatt da? Slimløsende hostesaft? [;)] At slimet skal bli litt tynnere sånn at sædcellene svømmer lettere..