Gravid på hostesaft..

hes

Forelsket i forumet
Lager en tråd sånn at de som har blitt gravid på hostesaft kan skrive seg opp her - så kan vi se om det er noe i det? [;)]

Hes/3pp - Hostesaft kun forrige mnd = GRAVID [:D]

Pebbles4/pp - hostesaft kun forrige mnd = GRAVID[:D]

Håper jeg kan skrive meg på her om noen dager [:D]

Hostesaft? Husker den tråden? Tok dere hostesaft dagene rindt EL da?

ORIGINAL: lisa79

Håper jeg kan skrive meg på her om noen dager [:D]

Det håper jeg også Lisa! Ja tullmusa, jeg begynte med hostesaft dagen etter jeg var ferdig med mensen.

Ja du må drikke slimløsende hostesaft, jeg brukte Solvipect. Drakk ca 1 svelg om dagen fra dagen etter siste mens til dagen etter EL. Lykke til!!

Er solvipect som visstnok skal virke - jeg drakk 3- 4 dager før el og ett par dager etterpå..(tok el tester sånn at jeg var sikker på at jeg "drakk riktig" )

Lykke til [:D]

Pebbles4/pp - hostesaft kun forrige mnd = GRAVID [:D]
nemi_137/10pp-hostesaft kun forrige mnd = Smelt på tjukka [:D]

Dere må bare huske å ikke drikke det etetr EL, derfor lønner det seg og kombinere det med EL tester hvis dere ikke er helt sikre..

Kan bruke hvilken som helst hostesaft, bare den inneholder guaifenesin.

Hvorfor skal man ikke drikke det etter el??? til oss som ikke vet for el testen ikke slår ut.... Sikkert et dumt spørsmål...

ORIGINAL: sollise

Hvorfor skal man ikke drikke det etter el??? til oss som ikke vet for el testen ikke slår ut.... Sikkert et dumt spørsmål...

Ja si det! hehehe..Det er noe med at slimet ikke skal bli for tynt, for da klarer ikke egget feste seg..Et eller annet i den duren var det iallefall..hehehe..

Og man vet jo aldri om det er grunnen til at man blir gravide, men jeg liker å tro det jeg[;)]

ORIGINAL: bast

Ikke for å være skikkelig kjip eller noe sånn, men hva er det i solvipect som er hjepende, og hvordan vet dere at det er den som har gjort dere gravide?
Ikke vondt ment asså, suns det er superkult at dere har lykkes.........det er bare min naturlige nysgjerrighet som slår igjennom![:)]

Du er ikke kjip bast, det er lov å undre seg. Les det nemi_137 har skrevet ang Solvipect hostesaft. Jeg aner ikke om det har hjulpet, men nå spiller det ingen rolle![:D]

ORIGINAL: nemi_137

Ja si det! hehehe..Det er noe med at slimet ikke skal bli for tynt, for da klarer ikke egget feste seg..Et eller annet i den duren var det iallefall..hehehe..

Og man vet jo aldri om det er grunnen til at man blir gravide, men jeg liker å tro det jeg[;)]

Er det ikke motsatt da? Slimløsende hostesaft? [;)] At slimet skal bli litt tynnere sånn at sædcellene svømmer lettere..

ORIGINAL: hes

ORIGINAL: nemi_137

Er det ikke motsatt da? Slimløsende hostesaft? [;)] At slimet skal bli litt tynnere sånn at sædcellene svømmer lettere..

Nei det er FØR EL man vil at det skal være tynnere, for å gjøre det lettere for spermiene å komme gjennom, men etter EL vil man at det skal begynne å bli tykkere igjen, sånn at egget ikek går "gjennom"..hvis du skjønner?

Jeezes...Leste ikke spm hennes skikkelig...[8|]

Sorry [;)]

ORIGINAL: hes

Jeezes...Leste ikke spm hennes skikkelig...[8|]

Sorry [;)]

Hehehe[:D]

Det må jo bare jeg å prøve,er lei av hele prøvinga[;)] sist prøvde vi ikke en gang, blei gravid 14 dager etter pille slutt, men denne gangen er vi i 5 pp[>:] Gratulerer til dere som det har klaffa for[:D]

[:D]wow[:D]

må invistere i hostesaft, skjønner jeg...

Back
Topp