Gravid over 35

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Flere her inne som er over 35?
Er 36 selv, og lurer jo på litt Hvordan ting blir annerledes denne gangen. Typ 9 år siden sist jeg gikk gravid :)

Er det merkbart mer oppfølging hos JM? Når får man tilbud om UL? Hva med fosterdiagnostikk? Når kan man ta det...?
Hilsen ho med 1000 spørsmål, igjen :laughing002:laughing002:laughing002
 
Flere her inne som er over 35?
Er 36 selv, og lurer jo på litt Hvordan ting blir annerledes denne gangen. Typ 9 år siden sist jeg gikk gravid :)

Er det merkbart mer oppfølging hos JM? Når får man tilbud om UL? Hva med fosterdiagnostikk? Når kan man ta det...?
Hilsen ho med 1000 spørsmål, igjen :laughing002:laughing002:laughing002
Da er vi to, er selv 36 år gammel og minstemann blir 10 i år. Føler meg 100 år gammel. Har ikke peiling hva slags vogn folk bruker disse dager eller når skal man bestille første timen eller noe som helst.
 
Jeg er 38. :)

Tror ikke det er noen ekstra oppfølging, annet enn at man får tilbud om nipt. Vi valgte det sist (fikk en gutt i februar) og skal ta det denne gangen også.

Ultralyd er rundt uke 12, og rundt uke 18. :)
 
Hei. Jeg er 37, har ingen barn fra før, men en MA tidligere i år. Utenom tilbud om nipt fikk jeg ikke noe ekstra, men nå endte det i ma i uke 12 (oppdaget på toul i uke13) så om de følger opp mer mot slutten kan jeg ikke svare på.
Uansett kjekt å se flere på min alder her :Heartred
 
Jeg er akkurat fylt 35 og så vidt meg bekjent er det kun det tilbudet om NIPT fra det offentlige som er ekstra oppfølging for oss over 35.
 
Back
Topp