Gravid over 35

Sniker fra oktober. Jeg er 35. Hun jeg har fra før bli 16 i år, og eneste annet er at jeg har fått tilbud om NIPT. Ikke noe annen oppfølging enn å følge svangerskapskontroller på helsestasjon som alle andre gravide i alle aldre får tilbud om :) takket ja til NIPT da det er gratis om du blir/er 35 under svangerskapet og sjansene er økt for kromosomavik jo eldre du er :)
 
41 år her og vil bli 42 før babyen kommer. Har prøvd lenge og har veldig lyst på en baby. Men også litt «redd» for hva andre vil si når de hører at jeg er gravid kanskje spesielt de på jobben men prøver å ikke tenke for mye hva andre syns om alderen min. Føler meg enda ung
Synes iallfall du skal drite I hva alle andre mener! Et barn er alltid noe positivt når det er sterkt ønsket❤️ velkommen til oss❤️ Er det ditt første barn?
 
Har nettop bikka 40. Er 7 mann her. Startet tidlig, rakk å bli mormor rett før jul og har lille mann på nå (9mnd) på overnatting titt å ofte fra han var 1 mnd blir veldig rart.. ikke fortalt barna dette da det er tidlig 6+4 (og blir dems halvsøsken, siden det ikke blir samme far) men er så oppblåst (som om jeg var 4-5mnd på vei med di andre, så går bare i stor baggy genser om dagen
Så gøy, gratulerer! Jeg har også et barnebarn! Venter nummer 6 nå.
 
41 år her og vil bli 42 før babyen kommer. Har prøvd lenge og har veldig lyst på en baby. Men også litt «redd» for hva andre vil si når de hører at jeg er gravid kanskje spesielt de på jobben men prøver å ikke tenke for mye hva andre syns om alderen min. Føler meg enda ung
Håper du klarer å ikke bry deg, det er ditt liv. :Heartred
 
Så gøy, gratulerer! Jeg har også et barnebarn! Venter nummer 6 nå.
Eneste som er nytt er at kjæresten er heeeelt fersk, så må nok snakke litt onkli om dette. Jeg er ikke klar for å avbryte noe, selvom dette ikke var ønske situasjonen.
Kjenner at alderen gjør meg fortere sliten å, aldri sliti i graviditeten, men sliter allerede med å være gedigen (oppblåst) å helt tappet for krefter
 
Eneste som er nytt er at kjæresten er heeeelt fersk, så må nok snakke litt onkli om dette. Jeg er ikke klar for å avbryte noe, selvom dette ikke var ønske situasjonen.
Kjenner at alderen gjør meg fortere sliten å, aldri sliti i graviditeten, men sliter allerede med å være gedigen (oppblåst) å helt tappet for krefter
Det kjenner jeg til, jeg kjenner også stor forskjell fra sist jeg var gravid som ung :)p) da var jeg 30. Slet mye i forrige graviditet (fødte i februar) og i denne.
 
Back
Topp