GRAVID????OPP DATERT

Det var slik den såg ut hos meg og jeg var gravid[:D]

ja e trode å en strek var en strek å har aldri oplevd å få strek når en test har vært negativ..så må jo være gravid[:D]ser jo at det er flere hær som har fåt like strekr som me så da er det jo masse håp da[:D]
noen hær inne mente at vis e hadde regna rikti så syns di det var svak strek til å være 6+5 men jeg var mye lengere på vei en dete før testen var sterk posetiv i mit første svanger skap å det var cb test e brukte da..men som sakt før har jeg svakt hcg hormon

takke for alle svar:)

tror det var en slik test jeg tok siste ganga, og da var første test en veldig svak strek, men neste dag var det en tydligere strek... nå sitter jeg her med en herlig gutt på 4 mnd som resultat [:D] 
Får håpe du får et ordentlig svar på tirsdag da. Kjipt når du har hatt så lav hcg måling tidligere-kan bli mye misforståelser ut av det

ORIGINAL: nesco

tror det var en slik test jeg tok siste ganga, og da var første test en veldig svak strek, men neste dag var det en tydligere strek... nå sitter jeg her med en herlig gutt på 4 mnd som resultat [:D] 
Får håpe du får et ordentlig svar på tirsdag da. Kjipt når du har hatt så lav hcg måling tidligere-kan bli mye misforståelser ut av det

ja håper å e kan komme in te gynokolog til tirsdag..ja kan bli mye misforståeleser me ndi som kjenr me godt sier jeg e gravid.e vist noe me måten e e på å ho ene vennia mi så at jeg var gravid me cassy før e tok test..å ho har ikke set me nå men mente e var gravid å strekr kommer jo ikke vis negativt,da kommer det bare en..

Back
Topp