GRAVID????OPP DATERT

tussen takk for gratulasjonene..men e trø ikke slipe gleden helt ut før jeg har testa en gang til.men vet at hcg hormonr på me går sakte oppover.

nå ringte jeg ned til legevakta.skule komme ned kl 11 å da skule di ta en ny test på me..spenedes..gir dere referat når jeg har vært dær nede
tenk om dne ikke slår ut da..blir jo ikke mora urin heler..men så langt på vei har vel ikke det så mye å si får la være å drike så mye..hehe
e kjørte på det at jeg må vite det siden at jeg ikke har tat ritalina mine siden jeg fik mistanke om graviditet for noen uker siden.jeg har add(sama son adhd men har ikke h en er ikke hyper)så jeg fik i vartfal komme inn.spenedes..

takk i gjen for gratulasjoner håper jeg kan komme til bake me 100%sikert svar senere i dag til dere..[;)]

takk alle samen[:D]håper testen på legevakta kommer opp me to streker..da kan e slipe gleden løs.men føler me lit gravid å..å har jo ikke hat tanta siden 20 februar
men skriver hær inne når e kommer fra legevakta
sa å til legevakta at det stak lit i magne avog til når e løfta på ho lille..har mensen lignene smerter hat det mange uker..men ikke øme puper å ikke mange tein i grun ana en lit kvalm å sliten/trøt..siter hær å triper nå...hehe

min tæst så å sånn ut.. [:D]

lykke t hos lægen da![:D]

det at flere har hat tester som ser son ut så begyner jeg å bli mer siekr selv..men skal bli spenedes hos legen etter på..

Lykke til hos legevakten[:)] krysser fingrene for positiv test[:D]

Lykke til på legevakta..

lykke til..

vist utregninga di er at du er over 6 uker på vei,var det en veldig svar strek[8|]man ser jo en svaaak strek på negativ test også,nettopp fordi den er under der en plass.ville kjøpt meg en ny på tirsdag jeg.

lykke til!

ORIGINAL: stardust

vist utregninga di er at du er over 6 uker på vei,var det en veldig svar strek[8|]man ser jo en svaaak strek på negativ test også,nettopp fordi den er under der en plass.ville kjøpt meg en ny på tirsdag jeg.

lykke til!

Sign[8|]

ORIGINAL: Line Lavendel

lykke til!

Sign[8|]

men jeg har laft hcg hormon altid for var over to mnd på vei me cassy før den gide utslag på noe test,var svak lenge å har alle tegna..

det avr rart.. hmm jeg hadde testa meg en gang til jeg for å være på sikre sia

jeg er siker nå.ringte te mormora mi å ho sa ho hadde hat mistanke en stund.har fåt lit kul au..så det nå.hehe..flere dom komenterte det i dag.men fik fort mage me ho lille å var lit over 2 mnd på vei da jeg syns det var ubehageli å gå me mine egne klær

lykke til!

flere hær ine som menr den er posetiv å ei som hadde like streker som me nesten på sin test..å tok test på mandag å da var det bare en strek å ikke noe mer.å testen er tat me mobil kaera så fik blitsen på å..men er sant at den er veldig svak

dytter

Jeg har virkelig aldri sett noen strek, svak eller ikke, ved negativ test. [8|]

ORIGINAL: cassy sin mamma

jeg tok en new generation gravid test å i følge paknings ved lege skal det være to lodrete streker.når e testa på mandag var det bare en lodret strek å ikke noe mer.men så testa jeg i dag på moran å da var de en lodret å en veldig svak vannret strek..men det vanrete forsvant når testen hadde ligi en stund.har ikke hat mensen sidne 20 februar..å hadde for en stund siden lit lyst blod på papire å ikke noe mer..lurer på å kjøpe en clear blue te uka.er sikert mer pålitli den..men når e jik me ho lille så var jeg langt på vei før cb test gide ontli utslag å..i følge utregninger så er e 6+4 vis jeg er gravid..har hat noe som ligner mens smerter lenge å vont i eggestokene(øm)

hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre

------------------------------------------------------------
vært på legevakta..dær var sykepleieren usiker for ho løp in me testen til di andre.så legen sa den var negativ.men har vist flere bilder av testen å di sier det samme som dere at jeg er gravid.skal ringe gynokolog på tirsdag å få time eventuelt få legen til å henvise vis det må til..for dær har di ultarlyd aparat..har laft hcg hormon derfor så svakt.var usiker selv å før i dag me nsiker nå..var jo ei an hær inne som hadde hat likt strek greir å på samme type test som jeg har tat..å jeg er dårli..mye av det e hadde me cassy..har nok ikke gåt oppfor me før nå

første positive testen ej fikk var med en new generation test... å der va streken akkurat lik din[:D]

ORIGINAL: Jubelmusa

Jeg har virkelig aldri sett noen strek, svak eller ikke, ved negativ test. [8|]

det har ikke jeg helr hørt om før.di sier jo at en strek er en strek

ORIGINAL: Gitte87

ORIGINAL: cassy sin mamma

jeg tok en new generation gravid test å i følge paknings ved lege skal det være to lodrete streker.når e testa på mandag var det bare en lodret strek å ikke noe mer.men så testa jeg i dag på moran å da var de en lodret å en veldig svak vannret strek..men det vanrete forsvant når testen hadde ligi en stund.har ikke hat mensen sidne 20 februar..å hadde for en stund siden lit lyst blod på papire å ikke noe mer..lurer på å kjøpe en clear blue te uka.er sikert mer pålitli den..men når e jik me ho lille så var jeg langt på vei før cb test gide ontli utslag å..i følge utregninger så er e 6+4 vis jeg er gravid..har hat noe som ligner mens smerter lenge å vont i eggestokene(øm)

hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre

------------------------------------------------------------
vært på legevakta..dær var sykepleieren usiker for ho løp in me testen til di andre.så legen sa den var negativ.men har vist flere bilder av testen å di sier det samme som dere at jeg er gravid.skal ringe gynokolog på tirsdag å få time eventuelt få legen til å henvise vis det må til..for dær har di ultarlyd aparat..har laft hcg hormon derfor så svakt.var usiker selv å før i dag me nsiker nå..var jo ei an hær inne som hadde hat likt strek greir å på samme type test som jeg har tat..å jeg er dårli..mye av det e hadde me cassy..har nok ikke gåt oppfor me før nå

første positive testen ej fikk var med en new generation test... å der va streken akkurat lik din[:D]

nå ble e enda mer siker[:D]føler me mere gravid nå..skal til gynokolog til uka i vertfal ringe å få time for dær har di ul aparat så da kan e sjeke ontli ut ting..for som sakt jeg har altid laft hcg hadde det me ho lille e har nå å..så vanskli å fine ut av det på test på me..sviger mora sa å at ho hade hat mistanke(når guben ringte så sa ho ja det viste ho vel at e var gravi)

jeg syns nå den ser positiv ut... en strek er vel en strek trodde jeg. ser iallefall en strek der[:)] håper det blir som du ønsker![:D]

Back
Topp