GRAVID????OPP DATERT

cassie og leanna mam

Gift med forumet
jeg tok en new generation gravid test å i følge paknings ved lege skal det være to lodrete streker.når e testa på mandag var det bare en lodret strek å ikke noe mer.men så testa jeg i dag på moran å da var de en lodret å en veldig svak vannret strek..men det vanrete forsvant når testen hadde ligi en stund.har ikke hat mensen sidne 20 februar..å hadde for en stund siden lit lyst blod på papire å ikke noe mer..lurer på å kjøpe en clear blue te uka.er sikert mer pålitli den..men når e jik me ho lille så var jeg langt på vei før cb test gide ontli utslag å..i følge utregninger så er e 6+4 vis jeg er gravid..har hat noe som ligner mens smerter lenge å vont i eggestokene(øm)

hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre

------------------------------------------------------------
vært på legevakta..dær var sykepleieren usiker for ho løp in me testen til di andre.så legen sa den var negativ.men har vist flere bilder av testen å di sier det samme som dere at jeg er gravid.skal ringe gynokolog på tirsdag å få time eventuelt få legen til å henvise vis det må til..for dær har di ultarlyd aparat..har laft hcg hormon derfor så svakt.var usiker selv å før i dag me nsiker nå..var jo ei an hær inne som hadde hat likt strek greir å på samme type test som jeg har tat..å jeg er dårli..mye av det e hadde me cassy..har nok ikke gåt oppfor me før nå

synes jeg ser en strek der jah..

JO, den er positiv [:)]

GRATULERAR MED SPIREN [:)]

på avstand ser d ut som en av dei svakeste strekene eg har sett...

Kansje ta en ny om en ukes tid

det syns e å..men i følge bruksanvisninga skal det bare være lodrete streker vist negativt..me nsom sakt den svake streken forsvant da testen lå en stund.men når ejg testa mandag var det bare en lodret strek å ikke noe svake streker å se

Ser en svak vannrett strek der og ja![;)]

Gratulerer så mye med spiren da!![:)]

hmmm men kan testen vise andre streker en det som det står i bruksanvisnigne?for den new generation testne skal ha to lodrete streker vis posetiv i følge bruksanvisninga..men nå er det jo en lodret å en svak vanret..tør ikke å slipe gleden løs enda.kan det ikke bli tirsdag fort

skal det ikke være to loddrette streker hvis gravid og en hvis ikke gravid???

ser ikke noe vannrett strek jeg, bare to loddrette...en svak strek og en sterk kontrollstrek

ORIGINAL: ~StRaToS~

skal det ikke være to loddrette streker hvis gravid og en hvis ikke gravid???

jo var det det skule stå men skrev feil.så det nå.lit trøt..men stemmer det du sa.derfor lurer jeg på hvorfor det er en svak vanret å det var det ikke på mandag når e testa da var det bare en lodret

ser ikke noe vannrett strek jeg, bare to loddrette...en svak strek og en sterk kontrollstrek

hmm e ser bare en sterk lodret å en svak vanret..mannen har å studert testen..blir gal avå ikke vite..liker før e ringer legevakta i mora å sier at jeg vil inn til sjek..men di tar me vel ikke inn

NOE er det hvertfall og det hadde vel ikke kommet hvis du ikke var gravid[;)]

ORIGINAL: cassy sin mamma

hmm e ser bare en sterk lodret å en svak vanret..mannen har å studert testen..blir gal avå ikke vite..liker før e ringer legevakta i mora å sier at jeg vil inn til sjek..men di tar me vel ikke inn

NOE er det hvertfall og det hadde vel ikke kommet hvis du ikke var gravid[;)]

ja det er sant da..men rart det vises andre streker en det som står i pakning vedlege..men var ikke noe ontli pakning vedleg heler..får vel få me en cb test

kan strekene av vike fra det som står i pakning vedlege for eks at den viser sone streker som på min test selom det står i pakningvedlege at det skal være to lodrete vis gravid..
kan den ene streken forsvine når testen liger lit?
håper å vil den skla være posetiv..lenge til tirsdag altså;(

dytter...vete  maser men får ike sove er for spent..å siker må ha ting i nn me teskje;)hehe..men les det siste e skrev..:)leta over lat på net men finner ike ut noe

Hei ! Jeg ar nesten aldri har på generell(tilhører født i sept.) men leste det du skrev og har lyst å svare. Jobber på laboratoriet og har gjørt maaaaange sånne tester; tror nokså at det er lurt å ta en til test. Forklaring på hvorfor var det ikke noe på mandag kan være at da var det ikke nok en hormon som heter HCG og som øker mye under graviditeten. Den øker dag etter dag og det er det eneste måten å se om en er gravid tidlig i svangerskapet når det er vanskelig å se noe på ultralyd. Lykke til!!!!!!!!!!!

Nei, de tar de ikke men det går an å ringe å høre om de kan kjøre en test på deg . Det er lov å spørre [;)]

ORIGINAL: *klar*

Åh, åh... Vil driste meg til å si GRATULERE!!!!!

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: deerylou

hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre

min new generation test var helt lik[:)] og jeg er nå 26 uker[:D]  gratulerer[:)][:)][:)][:)][:D][:D][:D][:D]

okey.da er det jo håp da:)men får ta en test til forsikerhets skyld

Back
Topp