cassie og leanna mam
Gift med forumet
jeg tok en new generation gravid test å i følge paknings ved lege skal det være to lodrete streker.når e testa på mandag var det bare en lodret strek å ikke noe mer.men så testa jeg i dag på moran å da var de en lodret å en veldig svak vannret strek..men det vanrete forsvant når testen hadde ligi en stund.har ikke hat mensen sidne 20 februar..å hadde for en stund siden lit lyst blod på papire å ikke noe mer..lurer på å kjøpe en clear blue te uka.er sikert mer pålitli den..men når e jik me ho lille så var jeg langt på vei før cb test gide ontli utslag å..i følge utregninger så er e 6+4 vis jeg er gravid..har hat noe som ligner mens smerter lenge å vont i eggestokene(øm)
hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre
------------------------------------------------------------
vært på legevakta..dær var sykepleieren usiker for ho løp in me testen til di andre.så legen sa den var negativ.men har vist flere bilder av testen å di sier det samme som dere at jeg er gravid.skal ringe gynokolog på tirsdag å få time eventuelt få legen til å henvise vis det må til..for dær har di ultarlyd aparat..har laft hcg hormon derfor så svakt.var usiker selv å før i dag me nsiker nå..var jo ei an hær inne som hadde hat likt strek greir å på samme type test som jeg har tat..å jeg er dårli..mye av det e hadde me cassy..har nok ikke gåt oppfor me før nå
hær er den new generation testen tryk bilde så blir den støre
------------------------------------------------------------
vært på legevakta..dær var sykepleieren usiker for ho løp in me testen til di andre.så legen sa den var negativ.men har vist flere bilder av testen å di sier det samme som dere at jeg er gravid.skal ringe gynokolog på tirsdag å få time eventuelt få legen til å henvise vis det må til..for dær har di ultarlyd aparat..har laft hcg hormon derfor så svakt.var usiker selv å før i dag me nsiker nå..var jo ei an hær inne som hadde hat likt strek greir å på samme type test som jeg har tat..å jeg er dårli..mye av det e hadde me cassy..har nok ikke gåt oppfor me før nå